Vogntråd

Vi har brukt smile 3 til første, og er sålangt veldig fornøyd med den Vi har pratet om å kjøpe bugaboo sin søskenvogn, men vet ikke om det er nødvendig sånn egentlig. Med smile 3 så liker vi at den er lett i bruk, og tar liten plass i bilen. God å trille :happy:
Kan jeg spør hvordan den er på grus?:)

Har hatt mountain byggy, emmaljunga og babyjogger.. blir nok babyjogger city elite 2 :)

Blir helt forvirra i denne jungelen av vogner!

Jeg har kikket litt rundt og lest litt, og heller vel mest mot Bugaboo. Eneste negative er at prisen er ganske stiv.. Vet ikke helt hvilken modell som blir best heller.

Men tror nok jeg kommer til å kjøpe brukt om jeg kommer over en i god stand.

Kjenner det er lenge siden jeg har måtte sette meg inn i vogner osv igjen. Før så var det ikke så mye følte jeg. 10 år siden jeg kjøpte vogn sist:hilarious: Nå føler jeg det er så altfor mye! :eek: Hva burde vi se etter når vi skal se på vogn?

Vi har Buggaboo buffalo, var veldig fornøyd med den når jenta vår var baby. Og har babyjogger GT som ekstravogn. :happy:

har lyst på Bugaboo selv, men leser at noen er misfornøyd med dempinga? Har du noen tanker rundt det? :)
En stund siden vi har brukt den siden jenta vår er 4, men kan ikke huske at jeg var misfornøyd med noe. Eneste var hvis hjulene er låst er den ikke like lett å svinge. Anbefaler vogna. :happy:

Back
Topp