Vogntråd

Vi så på Bugaboo sin tvillingvogn og likte den godt. Men så tok det lengre tid å få nummer to enn hva vi trodde, så nå trenger vi ikke likevel :p
Ja har sett på både den og emmaljunga tvillingvogn, men helt jo ekstremt for noen priser!:eek:

Ja, man skulle kanskje trodd det, men selv om vogna vår er kjempelett så er den sykt stødig når man bruker sportsdelen :eek: Tror det handler mye om tyngdepunktet. Bagdelen på Babyjogger kommer så høyt opp at den blir ustødig av den grunn, opplevde mange ganger at jeg ikke kunne gå tur i vinden fordi vogna nesten velta :arghh: Det var ikke noe problem med sportsdelen.

Aha! Hva jeg lærer :D

Tror ikke Simo produseres lenger? o_O Men den høres jo bra ut den dere hadde :)

I forhold til pris er jeg helt enig, det er jo ran :arghh: Her er budsjettet 10 000 kr, men det er ene og alene fordi vi ikke trenger noe annet til babyen.

De hadde vel akkurat gått ut av produksjon da vi kjøpte den,så fikk en god pris :pompus: men bør nok kikke litt i butikker også,for å få en feeling av vogna i bruk. Skal ikke være lett!

Veldig glad i den. Har 2 venninner som er gravid nå og velger den etter de har sett/prøvd min:p

Må få prøvd den i butikk og sammenligne den med den andre vogna vi vurderer :) Liker godt at bagdelen er såpass langt nede, innbiller meg at den blir stødigere da. Har dere hatt noe problemer med at den blir ustødig når det blåser? Det er hovedproblemet med vår nåværende vogn nemlig...

Vi har vært veldig fornøyd med den, lett å trille - ikke så godt på slapseføre, men hvilke vogner er det?:p lang kalesje og lang sittedel som passa bra til vår gutt som er lang for alderen:) liker at den er vendbar og har god plass til ting og tang under:)
Om jeg skal nevne noe negativt, så er det at understellet er litt stivt, men ikke så ille at det er ubehagelig for barnet å ligge der - gutten her sovna ihvertfall fort selvom:)

Det høres jo helt perfekt ut for oss! :D Blir vel trillekomfort som avgjør. Her vi bor er det kun grusvei direkte fra Helvete, så må ha noe som er lett å trille :banghead: Tror det kommer til å stå mellom den og Bugaboo for vår del.

De hadde vel akkurat gått ut av produksjon da vi kjøpte den,så fikk en god pris :pompus: men bør nok kikke litt i butikker også,for å få en feeling av vogna i bruk. Skal ikke være lett!

Nei, syns det er kjempevanskelig! Mange vogner ser bra ut på nett, men har elendig trillekomfort. Må nok ta turen innom Barnas Hus og teste litt :)

Hiver meg inn her jeg!
Blir første vogna vi skal kjøpe, og her inne lærte jeg mye :happy:
Lærte også i dag at det ofte er lang leveringstid, men når jeg tenker meg om er det jo veldig logisk at de ikke har hundrevis av vogner på lager hele veien :hilarious: Vi hr jo god tid enda, men..

Har, etter tips her, sett litt på Bugaboo fox 2, for den virker så lett. Jeg har problemer med ei skulder, så må ha ei lett ei, men som likevel er stødig.

Har Emmaljunga Mondial deluxe med store (luft)hjul. Elsker den vogna, og kommer til å bruke den til tredjemann også:Heartred Den er så utrolig stødig og romslig, både bag- og sportsdel. En drøm å trille! Men, det er som skrevet over her, den er veldig tung og tar mye plass! Vi har derfor valgt å bruke den hjemme, til lange trilleturer og soving. Har en Britax b-motion 3 pluss, som er veldig stødig, solid og romslig, og som tar lite plass sammenslått (og er veldig enkel å legge sammen). Bruker denne når vi er på farta, og er utrolig fornøyd med den også, og en super pris på den er det også! I tillegg har vi en Mountain Buggy Nano, som vi bruker når vi skal fly, og ved andre anledninger hvor vi trenger en snerten og superpraktisk trille. Til å være så lett og liten sammenslått, er den veldig stødig og god å trille. Har trillet milevis på gresk brostein med den uten problemer :D

Det er rett og slett groteskt!
Jeg har nå forelsket meg helt i Bugaboo søskenvogn! Er stor fare for at det blir den, men skal se om jeg finner den i butikk så vi kan se litt på den i virkeligheten først:D
Nå må jeg bare få samboer til å godta at vi må bruke nesten 18k vogn:hilarious::hilarious:

Må få prøvd den i butikk og sammenligne den med den andre vogna vi vurderer :) Liker godt at bagdelen er såpass langt nede, innbiller meg at den blir stødigere da. Har dere hatt noe problemer med at den blir ustødig når det blåser? Det er hovedproblemet med vår nåværende vogn nemlig...
Aldri tenkt over i hvert fall! :happy:

Vi har en emmaljunga edge duo fra eldste, som brukes til sovevogn i bhg nå :) hovedvogn er en bugaboo buffalo, super fornøyd med den! Men det jeg likte med bagdelen på emmaljunga var at det er vippefunksjon på selve bagen når den ligger på gulvet. Den er også stor og romslig bagdel. Mens på bugaboo elsker jeg sittedelen, syns barnet sitter mye bedre i den enn i emmaljunga sin sittedel :)

Den er helt elendig på alt som ikke er asfalt og bagdelen var min for liten til mini rundt 6 mnd. Sportdelen er ikke en sportsdel - men mer en bilstollignende ting du klikker på vogna. Vi solgte den når han var 6 mnd og kjøpte Enmaljunga. Den egner seg sikkert fint til kjøpesentertrilling, men ikke ute. Hvertfall ikke her i Finnmark. Ei heller hadde jeg brukt den i bhg

I tillegg har vi en Mountain Buggy Nano, som vi bruker når vi skal fly, og ved andre anledninger hvor vi trenger en snerten og superpraktisk trille. Til å være så lett og liten sammenslått, er den veldig stødig og god å trille. Har trillet milevis på gresk brostein med den uten problemer :D

«Må tåle Gresk brosten» er virkelig den eneste standarden jeg forholder meg til på sånne triller :D

Hiver meg inn her jeg!
Blir første vogna vi skal kjøpe, og her inne lærte jeg mye :happy:
Lærte også i dag at det ofte er lang leveringstid, men når jeg tenker meg om er det jo veldig logisk at de ikke har hundrevis av vogner på lager hele veien :hilarious: Vi hr jo god tid enda, men..

Har, etter tips her, sett litt på Bugaboo fox 2, for den virker så lett. Jeg har problemer med ei skulder, så må ha ei lett ei, men som likevel er stødig.

Lurt å lese seg opp litt, ja! :) Vi kjøpte vår aller første vogn mer eller mindre i blinde, og angrer på det.

Har Emmaljunga Mondial deluxe med store (luft)hjul. Elsker den vogna, og kommer til å bruke den til tredjemann også:Heartred Den er så utrolig stødig og romslig, både bag- og sportsdel. En drøm å trille! Men, det er som skrevet over her, den er veldig tung og tar mye plass! Vi har derfor valgt å bruke den hjemme, til lange trilleturer og soving. Har en Britax b-motion 3 pluss, som er veldig stødig, solid og romslig, og som tar lite plass sammenslått (og er veldig enkel å legge sammen). Bruker denne når vi er på farta, og er utrolig fornøyd med den også, og en super pris på den er det også! I tillegg har vi en Mountain Buggy Nano, som vi bruker når vi skal fly, og ved andre anledninger hvor vi trenger en snerten og superpraktisk trille. Til å være så lett og liten sammenslått, er den veldig stødig og god å trille. Har trillet milevis på gresk brostein med den uten problemer :D

Lurt å ha flere vogner som kan dekke ulike behov dersom man har mulighet til det :) Det er vel strengt tatt umulig å få ei vogn som virkelig dekker ALT.

Jeg har nå forelsket meg helt i Bugaboo søskenvogn! Er stor fare for at det blir den, men skal se om jeg finner den i butikk så vi kan se litt på den i virkeligheten først:D
Nå må jeg bare få samboer til å godta at vi må bruke nesten 18k vogn:hilarious::hilarious:

Ja, den er jo genial! Elsker at man kan gjøre den smalere :D Men prisen derimot.... Den er fæl :arghh:

Vi har en emmaljunga edge duo fra eldste, som brukes til sovevogn i bhg nå :) hovedvogn er en bugaboo buffalo, super fornøyd med den! Men det jeg likte med bagdelen på emmaljunga var at det er vippefunksjon på selve bagen når den ligger på gulvet. Den er også stor og romslig bagdel. Mens på bugaboo elsker jeg sittedelen, syns barnet sitter mye bedre i den enn i emmaljunga sin sittedel :)

Det er en veldig god sovevogn, ja :) Flere av ungene på jobb som har den.

Back
Topp