Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurt å lese seg opp litt, ja! Vi kjøpte vår aller første vogn mer eller mindre i blinde, og angrer på det.
Vi har også ei simo vogn som er snart 60 år gammel, som minstemann lå i inne og vi brukte den på 17.mai 2 år det var oldeforeldrene til barna som kjøpte den og jeg tror det er rundt 13 barn som har ligget i den❤
Den er helt elendig på alt som ikke er asfalt og bagdelen var min for liten til mini rundt 6 mnd. Sportdelen er ikke en sportsdel - men mer en bilstollignende ting du klikker på vogna. Vi solgte den når han var 6 mnd og kjøpte Enmaljunga. Den egner seg sikkert fint til kjøpesentertrilling, men ikke ute. Hvertfall ikke her i Finnmark. Ei heller hadde jeg brukt den i bhg
Ja vi er jo heldigvis forskjellig. Basert på mine erfaringer vil jeg ikke anbefale den til noenJeg hadde trailz til førstemann og superfornøyd! Jeg har trillet den i alle type føre og syns den er god. Den er robust. Og sittedelen er jo ergonomisk, derfor er den sånn. Jeg er kjempe fornøyd hvertfall. Bagdelen er en av de største på markedet nå.
Ser den har små hjul fremme, ville trodd det gjorde det vanskeligere i terreng, men der tar jeg kanskje feil da? Bugaboo’en altså.Har Bugaboo Fox, elsker den vogna! Bruker den både i marka og på asfalt. Ser ut som den oppfyller alle kravene på lista deres i alle fall . Som reisevogn har vi Babyzen Yoyo, den anbefales på det varmeste den også om man ser etter den typen vogn.
Syns det er såå vanskelig å velge, har sett på vogn lenge før jeg ble gravid jeg Viktigste kriteriet mitt er at den skal være god å trille på turveier, altså grus, kanskje en traktorvei/skogsvei? Forrige gang kjøpte jeg den første vogna jeg fant billig på Facebook siden jeg var student, men nå vil jeg ha ei jeg er skikkelig fornøyd med. Tips?
Har Bugaboo Fox, elsker den vogna! Bruker den både i marka og på asfalt. Ser ut som den oppfyller alle kravene på lista deres i alle fall . Som reisevogn har vi Babyzen Yoyo, den anbefales på det varmeste den også om man ser etter den typen vogn.
Jeg hadde trailz til førstemann og superfornøyd! Jeg har trillet den i alle type føre og syns den er god. Den er robust. Og sittedelen er jo ergonomisk, derfor er den sånn. Jeg er kjempe fornøyd hvertfall. Bagdelen er en av de største på markedet nå.
Ja vi er jo heldigvis forskjellig. Basert på mine erfaringer vil jeg ikke anbefale den til noen
TakkSelv om jeg ikke er 100% fornøyd med den ellers, så er Babyjogger City Elite helt rå på turveier Ellers er jo Emmaljunga ganske god på ulendt underlag vil jeg tro!
Jo, på noe så er det en utfordring! Men har gått overraskende fint på skogsveier og veier med passe med grus o.l. Blir det for voldsomt, kan Bugaboo sliteSer den har små hjul fremme, ville trodd det gjorde det vanskeligere i terreng, men der tar jeg kanskje feil da? Bugaboo’en altså.
Jeg liker Cybex Priam eller Bugaboo Fox.
Men vi må innom butikken og prøve.
- vi er begge 180+, så noen som har teleskop-styre?
- vendbar sittedel
- ikke alt for stor (bor midt i Oslo).