Vogntråd

Lampeskjermen

Elsker forumet
Septemberhjertene 2018
♡Julekulene 2021♡
Selv om det er tidlig enda, er det noen som har bestemt seg for vogn? :p

Vi skal gjenbruke Stokke Trailz vogna fra kommende storebror :love7
 
Vi har en babyjogger City elite som vi bruker med bagdel, og en eldre briovogn vi bruker med sittedelen :)
 
Vi har emmaljunga duo Edge som blir gjenbrukt, pluss en emmaljunga nxt90F.

vi hadde en britax go big2 til toåringen, men den ble ødelagt på flytur. Jeg var utrolig utrolig fornøyd med den :happy:
 
Skulle gjerne ha kjøpt Stokke Trailz, men den begynner vel å bli utsolgt overalt nå? Og det er litt tidlig å kjøpe nå... Så jeg vet faktisk ikke hvilken jeg vil ha da! Eneste er muligens Bugaboo Fox 2 :confused013
 
Skulle gjerne ha kjøpt Stokke Trailz, men den begynner vel å bli utsolgt overalt nå? Og det er litt tidlig å kjøpe nå... Så jeg vet faktisk ikke hvilken jeg vil ha da! Eneste er muligens Bugaboo Fox 2 :confused013
Tror enda det er salg noen steder på den, men ja, er jo så tidlig enda :shifty: jeg hadde også veldig lyst på bugaboo fox når vi venta førsteman :p
 
Vi brukte Diono - en engelske merke. Den får like gode anmeldelser som Bugaboo men er halv prisen. Jeg likte den veldig og kommer til å gjenbruke den. Tingen jeg likte best er at basinett-delen kan gjøres om til en sittedelen når babyen blir litt større - dvs at det er bare en del som må oppbevares og ikke to :)
 
Vi har Britax smile 3 til sønnen vår nå som er 3,5mnd og vet ikke helt hva vi skal gjøre siden han bare er 1 år når babyen blir født:wacky:, om alt går som det skal. :HeartredMen vi er veldig fornøyd med vogna i hvert fall.
 
Vi har Britax smile 3 til sønnen vår nå som er 3,5mnd og vet ikke helt hva vi skal gjøre siden han bare er 1 år når babyen blir født:wacky:, om alt går som det skal. :HeartredMen vi er veldig fornøyd med vogna i hvert fall.
Oida, kanskje det blir søskenvogn i tillegg? :cat:
 
Kjenner jeg misunner alle som skal kjøpe ny vogn bittelitt. :hilarious: Kan ikke forsvare å kjøpe ny vogn til nummer to når den vi har fungerer i mange år til :shy::shifty:
 
Blir å gjenbruke etter første her også, Silver Cross sleepover. Gøy med vogner, kunne ønske at vi «måtte» ha en ny :p
 
Kjenner jeg misunner alle som skal kjøpe ny vogn bittelitt. :hilarious: Kan ikke forsvare å kjøpe ny vogn til nummer to når den vi har fungerer i mange år til :shy::shifty:
Jeg er så enig. Det er to vogner jeg kunne tenkt meg å kjøpt om jeg ikke hadde hatt vogn, men det kan ikke forsvares nå.

Jeg har ei venninne som er gravid med termin i januar. Hun sier rett ut at vognjungelen er fremmed for hun, så hun vil ha meg med som råd der. Det hjelper litt på trangen :hilarious:
 
Skal kjøpe emmaljunga Edge duo:happy: Når kjøper dere vogn?
 
Back
Topp