Vogntråd

Vi har emmaljunga nxt60, og er veldig fornøyd med at den er så lett og enkel, men savner at den er høyere.. Hvilke andre vogner, annet enn trailz, er ganske høy? Lurer på om jeg skal bytte ut nxten for å spare ryggen litt denne gangen..
 
Jeg vil ha emmaljunga hvertfall hvis dette sv. skapet går bra.. ikke helt sikker på hvilken, men tror kanskje det blir edge duo som "hjemmevogn/turvogn" og en annen lettere til å ha i bilen.
 
Last edited:
Vi har emmaljunga nxt60, og er veldig fornøyd med at den er så lett og enkel, men savner at den er høyere.. Hvilke andre vogner, annet enn trailz, er ganske høy? Lurer på om jeg skal bytte ut nxten for å spare ryggen litt denne gangen..
Britax smile er høy, mye av grunnen til at vi valgte den. jeg er over 180 selv, og sliter litt med ryggen, så høy vogn er viktig for meg.
 
En arbeider på barnas hus sa forresten at Stokke Trailz var på vei ut, de hadde bare ei igjen for salg. De hadde ikke fått høre fra Stokke om det skulle komme noen erstatter, da Stokke visstnok er veldig hemmelighetsfulle. Så det er jo litt spennende:)
 
Back
Topp