Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jammen ikke lett å finne en perfekt vogn som passer alle kriterier! Sliter litt med det selv, fordeler og ulemper med de fleste. Syns det er veldig mye lettere å vite hva jeg vil ha denne gangen når jeg faktisk har testet flereJeg har kikket litt på vogner selv om det er tidlig. Da jeg har to barn fra før har jeg allerede testet ut en god del av vognjungelen Tidligere har jeg hatt emmaljunga duo Edge og emmaljunga mondial duo- veldig kjekke vogner de første månedene. Men jeg synes det var unødvendig å bruke så mye penger på en vogn som ble brukt så lite. ( brukte dem senere som sovevogn k barnehagen, men da kunne jeg liksågreit kjøpt en rimelig brukt 4 hjuls vogn)
Ellers har jeg hatt mountain buggy, TFK joggster twist, bugaboo Donkey , babyzen yoyo og Stokke xplory. Jeg har som dere forstår brukt mye penger på vogner, da alle ble kjøpt nye. Av alle vognene jeg har hatt likte jeg TFK joggster twist og babyzen yoyo best.
Denne gangen har jeg tenkt å skaffe meg en allsidig vogn, der både vognbag og sportsdel er bra, god solskjerming og myggnett, plass til ting unger vogna, svingbare hjul, gjerne med håndbrems hvis det finnes ( TFK hadde det og det var fantastisk), helst 4 hjul, enkel å legge sammen og ta inn/ut av bil og liten plass sammenleggbar. Jeg tenkte å dra på barnas hus og sjekke ut bugaboo fox og Stokke trailz hvertfall. Jeg har jo veldig mange kriterier, så håper på å finne en vogn som hvertfall tilfredstiller en god del av kravene
Jeg har kikket litt på vogner selv om det er tidlig. Da jeg har to barn fra før har jeg allerede testet ut en god del av vognjungelen Tidligere har jeg hatt emmaljunga duo Edge og emmaljunga mondial duo- veldig kjekke vogner de første månedene. Men jeg synes det var unødvendig å bruke så mye penger på en vogn som ble brukt så lite. ( brukte dem senere som sovevogn k barnehagen, men da kunne jeg liksågreit kjøpt en rimelig brukt 4 hjuls vogn)
Ellers har jeg hatt mountain buggy, TFK joggster twist, bugaboo Donkey , babyzen yoyo og Stokke xplory. Jeg har som dere forstår brukt mye penger på vogner, da alle ble kjøpt nye. Av alle vognene jeg har hatt likte jeg TFK joggster twist og babyzen yoyo best.
Denne gangen har jeg tenkt å skaffe meg en allsidig vogn, der både vognbag og sportsdel er bra, god solskjerming og myggnett, plass til ting unger vogna, svingbare hjul, gjerne med håndbrems hvis det finnes ( TFK hadde det og det var fantastisk), helst 4 hjul, enkel å legge sammen og ta inn/ut av bil og liten plass sammenleggbar. Jeg tenkte å dra på barnas hus og sjekke ut bugaboo fox og Stokke trailz hvertfall. Jeg har jo veldig mange kriterier, så håper på å finne en vogn som hvertfall tilfredstiller en god del av kravene
Høres ut som smile 3 passer derejeg liker kriteriene dine! Har de samme selv så og si Jeg skal også sjekke ut etterhvert! Har hatt tfk joggster twist til forrige mann, og var fornøyd med den! Men synes bagdelen var litt kort og vil gjerne ha 4 hjul! Si ifra om du finner en som passer kriteriene dine
Liker det jeg leser. Får bare enda mer lyst på den. Håper jeg klarer å få mannen med på lagetAnbefaler helt klart city elite/2. Kjempe god vogn å trille, bagdelen er god og sportsdelen varer lenge og totalvekten man kan ha er høy, samt at det er veldig god plass i sportsdelen.
Er kjempe gøy med vogner, men man blir nesten litt gal også. Masse lykke til videre
Skjønner det er kjipt/vanskelig når dere har en annen vogn allerede... men ja, city elite er en drømLiker det jeg leser. Får bare enda mer lyst på den. Håper jeg klarer å få mannen med på laget