Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har Stokke trailz, har hatt den til de to største og er veldig fornøyd!
Trodde vi trengte søskenvogn med nr to da største var bare 1,5 år men hadde ikke behov for noe annet en Stokke vogna![]()
Den er ikke noe som helst dårligere på vinterføre enn andre vogner med svingbare hjul (selv om de er firehjulinger). Jeg har city Elite og bugaboo buffaloJaa, drømmer stort om babyjogger city eliteMen så hørte jeg at den ikke er spesielt god på vinterføre! Har noen erfaringer med det? Er stort sett brøyta der vi skal gå, men det er skikkelig vinter her, og kan nok forekomme litt løssnø før de får brøyta..
Jeg synes den er god på all slags føre. 50% på babybanden nå.Jaa, drømmer stort om babyjogger city eliteMen så hørte jeg at den ikke er spesielt god på vinterføre! Har noen erfaringer med det? Er stort sett brøyta der vi skal gå, men det er skikkelig vinter her, og kan nok forekomme litt løssnø før de får brøyta..
Vi lurer på det samme, blir ca 2 år mellom.Brukte dere søskenbrett? Vi har samme vogn og en som er nesten halvannet når mini (forhåpentligvis) kommer. Er veldig i tvil om vi skal kjøpe søskenvogn..
må jo også være ei vogn som er mye for pengene og som barnet vil ligge godt i 
Vi lurer på det samme, blir ca 2 år mellom.
. Men lurer fortsatt da Brukte dere søskenbrett? Vi har samme vogn og en som er nesten halvannet når mini (forhåpentligvis) kommer. Er veldig i tvil om vi skal kjøpe søskenvogn..
Så godt å høre! Egentlig det inntrykket jeg har hatt også.Den er ikke noe som helst dårligere på vinterføre enn andre vogner med svingbare hjul (selv om de er firehjulinger). Jeg har city Elite og bugaboo buffalosynes city eliten var enklest å trille i slapseføret i fjor.
Ååh det var jo superbillig. Dumt jeg har lovt mannen å vente minst til jeg har vært på ultralyd i uke 12..Jeg synes den er god på all slags føre. 50% på babybanden nå.
Håper de har samme tilbudet nærmere sommeren!De kommer til å ha masse tilbud på city elite fremover, fordi city elite versjon 2 nettopp kom. Da vil de fleste selge ut versjon 1 til halv prisSå godt å høre! Egentlig det inntrykket jeg har hatt også.
Ååh det var jo superbillig. Dumt jeg har lovt mannen å vente minst til jeg har vært på ultralyd i uke 12..Håper de har samme tilbudet nærmere sommeren!
Så lenge du låser framhjulet blir det ikke noe problemJaa, drømmer stort om babyjogger city eliteMen så hørte jeg at den ikke er spesielt god på vinterføre! Har noen erfaringer med det? Er stort sett brøyta der vi skal gå, men det er skikkelig vinter her, og kan nok forekomme litt løssnø før de får brøyta..
og ser ut til at de har mange snedige løsninger), men vet ikke om det er vogna for oss. Vi er en relativt aktiv familie. Er mye ute på tur og da helst på skogssti eller grus. Noen som har erfaringer? Vi går også en del på tur både i skogen og på fjell, men er enige om at da bruker vi i såfall bæretøy istedenfor vognJeg drømmer om en Stokke vogn scoot eller trailz(de er så pene å se påog ser ut til at de har mange snedige løsninger), men vet ikke om det er vogna for oss. Vi er en relativt aktiv familie. Er mye ute på tur og da helst på skogssti eller grus. Noen som har erfaringer?
Ellers har jeg sett litt på emmaljunga mondial deluxe.
Vi går også en del på tur både i skogen og på fjell, men er enige om at da bruker vi i såfall bæretøy istedenfor vognDet har vi gjort med de andre to og det fungerte veldig fint!
Ja, enig med deg! Vi har hatt Brio Go (som nå heter britax) og den er en drøm å trille og har god demping. Så såg egentlig for meg å ha den igjen, men nå har jeg lyst til å prøve en ny (bugaboo fox) siden dette er siste gangen. Vi bor heller ikke i by, men på landet. Men de fleste veier/gangveier er asfaltert og snø trenger jeg nok ikke å bekymre meg for (Vestlandet).
Tenker det er greit med ei vogn man kan trille greit på grus i alle fall, blir vel vanskelig å få med seg vogn på fjellet og i skogen uansett hvilken man velger og da er det nok greit med bæretøy.
Ser ikke for meg at vi kommer til å begynne å gå så mye på verken kjøpesenter eller i bygater og har vel egentlig inntrykk av at Stokke vognene egner seg best til det, men hadde vært veldig greit om noen kommer med motargumenter på det.
Ei vogn er jo en stor investering, er så redd for å angre på valget.
Ja, enig med deg! Vi har hatt Brio Go (som nå heter britax) og den er en drøm å trille og har god demping. Så såg egentlig for meg å ha den igjen, men nå har jeg lyst til å prøve en ny (bugaboo fox) siden dette er siste gangen. Vi bor heller ikke i by, men på landet. Men de fleste veier/gangveier er asfaltert og snø trenger jeg nok ikke å bekymre meg for (Vestlandet).
Det er lurt å dra i fysisk butikk og prøve litt. For selv om det er noe annet å trille ute enn inne på gulvet, så får man en indikasjon på hvordan den er å trille![]()