Vogntråd

Emmaljunga City Cross med bag fram til 6 mnd ca, deretter med sportsdelen - og så bytte på med Babyjogger City Mini GT avhengig av hvor vi skal og hvor mye plass vi har :) har og en knøttliten, kjempegod MacLaren-trille fra da jeg var liten som vi har brukt litt med nr1.

Jeg sverger til emmaljunga City cross! Jobber i barnehage og der får man virkelig sansen på hva som duger :)

Har en emmaljunga edge duo og en ting har jeg funnet ut er at emmaljunga vognene tar stooor plass og er tunge.. Så med nr 2 blir det noe lettere, så putter jeg emmaljunga i Bhg som sovevogn ;-)

Vi har en Emmaljunga Super Viking til storebror på 6 måneder, og skal bare kjøpe adapteren som gjør at vi kan bruke den som søskenvogn. Så får vi se om vi på sikt kjøper en ekstra sittedel, eller om det blir et ståbrett i stedet.

Marineblå Simo kombi :Heartred;)

her er jeg helt grønn og har ikke tenkt på vogn enda, er førstegangs :-) men hvordan er det å kjøpe brukt? er det noen grunn for å ikke gjøre det? Husker bare at svigerinnen min brukte 15000 på barnevogn og det har eg jeg ikke lyst til, men samtidig er planen å gå en del tur så bør vel ha en kvalitetsvogn :-)

Jeg tenker på å kjøpe Britax Go Next. Liker at den blir så liten når den legges sammen og at man kan bytte mellom bevegelige og faste forhjul. Er det noen som har erfaring med den vogna? :)

Prøver å finne en vogn som blir så liten som mulig sammenslått i tilfelle vi ikke får kjøpt større bil før fødsel. Må ha plass til 3 unger og hundebur+vogn i en kia ceed :/ satser på å få kjøpt en caravelle før den tid :)

Jeg tror ikke jeg klarer å bestemme meg for vogn om dette går bra.. emmaljunga edge ble for tung for meg som hadde bekkenløsning men jeg bor i nord Norge og kanskje en slik hadde vært greit i begynnelsen. Hadde simo, brio go, easywalker duo, emmaljunga City cross og Mountain buggy. Fikk to tette. Likte buggyen best. Herlig og trille på tur. City crosser var perfekt utenom for lavt understell, fikk ikke vogna over grøftekanter så solgte den..

Mountain buggy igjen, uten tvil :) landlig her vi bor, skikkelig god terreng og byvogn.

Har en emmaljunga Edge duo som vi arvet til første barnet, og tenker å bruke den også til nr to :)

her er jeg helt grønn og har ikke tenkt på vogn enda, er førstegangs :-) men hvordan er det å kjøpe brukt? er det noen grunn for å ikke gjøre det? Husker bare at svigerinnen min brukte 15000 på barnevogn og det har eg jeg ikke lyst til, men samtidig er planen å gå en del tur så bør vel ha en kvalitetsvogn :-)
Kjør på, kjøp brukt, ikke noe problem med pent brukt vogn, det kjøpte vi. Kan imidlertid anbefale å gå for en "pakkeløsning", så du får bilsete som passer til understellet på vogna osv, hvis ikke kan det fort bli upraktisk. Vi kjøpte en som var brukt til to barn. Nå, etter tre barn må vi bytte understellet og sittedelen, men da kan vi fint selge hele pakken videre når vi er ferdig. Lønner seg helt klart økonomisk!

Med førstemann hadde jeg emmaljunga duo edge. Har forsåvidt til den enda, men er nødt til å skaffe en mye mindre vogn denne gangen. Sist var vi en familie på tre, nå blir vi en familie på 6 med mine, dine og våre. Tenker det bør TFK joggster twist, da denne er den som tar minst plass. Vi blir nødt til å investere i 7-seters bil:rolleyes:

Jeg trooor det blir bugaboo buffalo på oss.. Med tilhørende maxi cosi-bilsete :) Har ingen erfaringer fra før, men synes helt klart den virker mest praktisk og ser ganske tøff ut :) Tror jeg går for svart eller blå :)

Jeg har allerede noen vogner, tenker bare å kjøpe bæresele siden jeg ikke vil bruke søsken vogn. Har mountain buggy og quinny buzz
Hvor gammel er den andre? Vi har en treåring rundt termin, er så usikker på om vi bør ha søskenvogn... Vi bør vel det, kanskje?

Blir nok denne igjen her. Eeelsker den! Veier lite og er god og romslig. I tillegg er liggedelen godkjent for bilbruk (og har kommet godt ut i tester, vel å merke) , det var en drøm forrige gang for oss som kjører en del lengre strekninger. Kjempegod plass under også, null stress med to skikkelig fulle handleposer. Mannen har også jogger med den. Funker fint, da den er lett og har håndbrems.

ImageUploadedByBV Forum1455983054.156318.jpg

Back
Topp