Vogntråd

Mulig vi må vurdere søskenvogn, men ellers bruker jeg nok Emmaljunga edgen begge guttene har brukt. ;-)
Elsker edgen, stor og romslig, stødig på snø, slaps og hullete grusveier og en merker ikke vekta noe særlig når en triller. Litt stor når man skal pakke den med seg i bilen er den, men det lever jeg fint med..... :-)

Jeg fant en test hvor babyjogger city elite vant, og etter det har jeg tenkt mer og mer på den vognen. Den er vistnok veldig lett og tar liten plass. Jeg blir nok å gå en del turer i skog og mark, og tenker den er ypperlig. Nå skal det sies jeg overhode ikke har peiling - gleder meg å gå i barnevognbutikken med mannen :) :)

Jeg eeelsker vår City Elite <3 <3

tror kanskje det blir emmaljunga igjen! litt tunge, men så god plass og veldig stabile. har en bumbleride indie, som eg er veldig fornøyd med. veldig god å trille.. men eg synst jo emmaljungaene er så fine!

Jeg har null peiling, men vet at jeg trenger en liten en, for den må få plass i en veldig liten bil! Også vil jeg at den skal være grei å ha med på tur skogen og sånn :) finnes det?

Har en emmaljunga vogn som jeg kommer til å bruke hjemme og på tur, men ønsker meg en som tar mindre plass i bilen. Noen forslag?

Er kjempe fornøyd med Emmaljunga Edge duo!

Har kjempelyst på Teutonia Spirit S3. :)

Hatt den før. Samt Emmaljunga City Cross og en Simo.

Noen som har erfaring med Simo kombi vogn? Synes denne virker praktisk, med stor og lun bag, og store hjul. Bor landlig til, og tenker denne passer veldig godt til vårt bruk. Vet mange synes den er tung, men bor i enebolig, og trenger ikke bære vognen opp flere etasjer. Har også god plass i bil.

Så denne på Barnas hus nå: http://www.barnashus.no/simo-kombi-komplett-sort-med-solv-understell.html

Siden dette er mitt første barn, så er jeg ganske grønn på vogner kjenner jeg.
Dere som er mer kjent i denne verden, er det bare understellet man kjøper her (i linken), og må kjøpe bag i tillegg?

Har en emmaljunga city cross 2015 modell fra førstemann (som han forsåvidt bruker enda), som vi nok kommer til å bruke til nr 2 og (hvis alt går bra nå da). I tillegg har vi en city elite med bag til. Den liker jg ikke så veldig godt. Føles hard ut å trille med, spesielt på grus. Så det er blitt vognen som er med i bilen (har dobbelt hundebur og har liten plass i bilen). Men vi kommer til å vurdere søskenvogn som en vogn nr to (evt selge eliten) da det kan være ok med en vogn til begge i og med at han vi har nå vil være 20 mnd i sept.

vi har emmaljunga super nitro, så det blir å kjøpe en bagdel til den.
Emmaljunga har den beste og fineste bag (etter min mening) mtp vinter og vind. Den er dyp og har en stor og fin kalesje som skjermer baby en del :)

Noen som har erfaring med Simo kombi vogn? Synes denne virker praktisk, med stor og lun bag, og store hjul. Bor landlig til, og tenker denne passer veldig godt til vårt bruk. Vet mange synes den er tung, men bor i enebolig, og trenger ikke bære vognen opp flere etasjer. Har også god plass i bil.

Så denne på Barnas hus nå: http://www.barnashus.no/simo-kombi-komplett-sort-med-solv-understell.html

Siden dette er mitt første barn, så er jeg ganske grønn på vogner kjenner jeg.
Dere som er mer kjent i denne verden, er det bare understellet man kjøper her (i linken), og må kjøpe bag i tillegg?

sniker fra juli. det er både understell og bag med :)

Tror eg vil ha emmaljunga igjen. Synd eg solgte den fineste emmaljunga vognen. Limited edition

Jeg har allerede noen vogner, tenker bare å kjøpe bæresele siden jeg ikke vil bruke søsken vogn. Har mountain buggy og quinny buzz

Back
Topp