Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med førstemann hadde jeg Simo, og det vil jeg ikke ha fler ganger.. det finnes ingen måter å feste bag-delen ordentlig, så man kan ikke "vippe" på vogna før den sklir ut :-/
Jeg har virkelig lyst på Emmaljunga denne gangen, for det finnes så mange fine av den, man kan feste både bag og sportsdelen ordentlig
Jeg vurderer å importere vogn fra Sverige, for det er billigere
Da må du styre unna Simo iallefall, for den er størreJeg kunne gjerne tenkt meg Emmaljunga selv også, men tror dessverre bagasjerommet på bilen er for lite. Den vognen er jo enorm!
Jeg hadde Emmaljunga mondial duo og var super fornøyd Den tok litt plass i boden så vi solgte den rett før hun ble 3 år. Vurdere å gå til innkjøp av den samme vognen, men jeg har falt helt pladask for Stokke Trailz denne gangen
synes den vogna er veldig fin.Men hvordan tror den er for barn som er større en gjennomsnittet?Vi hadde bugaboo buffalo til jenten vår, så den samme skal vi ha til babyen også!! Fantastisk vogn!! jeg elsker min, den har alt
Hun kan fremdeles ta seg en lur i den og hun er 2,5 år
Skal ta turen innom en butikk for å teste ut litt forskjellige vognerHar sett litt på Stokke Trailz jeg også, men bagen ser så liten ut, og det ser ut som lille babyen må flytte ut av bagen tidligere enn med andre vogner.
Jeg har prøvetrillet ( ) Stokke Trailz på Barnas Hus, og jeg synes den så overraskende romslig ut (også handlekurven under!). Målene burde vel finnes et sted på nett, slik at du kan sammenligne.
Jeg drømmer om en Trailz, men prisen er langt over det jeg har lyst til å betale for en barnevogn. Hadde vogndilla med førstemann, så prøvde litt av hvert. Kommer sikkert til å kjøpe flere "pent brukte" om vi skulle være så heldige å få en baby til høsten.