Vogntråd

Edm

Forelsket i forumet
Hvilken vogn skal du ha og hvorfor? Selv er jeg førstegangs, så jeg er helt på bærtur når det kommer til dette punktet. Hadde vært kjekt om dere kunne fortelle hvilken vogn dere skal ha og hvorfor dere velger den vognen :)

Med førstemann hadde jeg Simo, og det vil jeg ikke ha fler ganger.. det finnes ingen måter å feste bag-delen ordentlig, så man kan ikke "vippe" på vogna før den sklir ut :-/
Jeg har virkelig lyst på Emmaljunga denne gangen, for det finnes så mange fine av den, man kan feste både bag og sportsdelen ordentlig:-)
Jeg vurderer å importere vogn fra Sverige, for det er billigere;)

Med førstemann hadde jeg Simo, og det vil jeg ikke ha fler ganger.. det finnes ingen måter å feste bag-delen ordentlig, så man kan ikke "vippe" på vogna før den sklir ut :-/
Jeg har virkelig lyst på Emmaljunga denne gangen, for det finnes så mange fine av den, man kan feste både bag og sportsdelen ordentlig:-)
Jeg vurderer å importere vogn fra Sverige, for det er billigere;)

Jeg kunne gjerne tenkt meg Emmaljunga selv også, men tror dessverre bagasjerommet på bilen er for lite. Den vognen er jo enorm!

tenker litt på emmajunga egde.De er romslige samtidig som de har ett moderne utseende.

Vi har Emmaljunga Edge til jenta, den er helt super! Eneste minus er at den er litt stor og tung, men det er konsekvensen av å ha en så stabil, lun og god vogn :D Nå når vi får nr 2 er drømmen en Emmaljunga double viking 735 i tillegg til et viking understell sånn at vi kan bruke den som både dobbel- og singelvogn :) Men ser at det blir veldig dyrt om vi ikke finner brukt, så kanskje skal jeg moderere meg til en superviking eller babyjogger city select eller noe annet i den gaten :) Er tross alt ikke sååå lenge vi trenger søskenvogn

Jeg hadde Emmaljunga mondial duo og var super fornøyd :) Den tok litt plass i boden så vi solgte den rett før hun ble 3 år. Vurdere å gå til innkjøp av den samme vognen, men jeg har falt helt pladask for Stokke Trailz denne gangen :)

Jeg hadde Emmaljunga mondial duo og var super fornøyd :) Den tok litt plass i boden så vi solgte den rett før hun ble 3 år. Vurdere å gå til innkjøp av den samme vognen, men jeg har falt helt pladask for Stokke Trailz denne gangen :)

Har sett litt på Stokke Trailz jeg også, men bagen ser så liten ut, og det ser ut som lille babyen må flytte ut av bagen tidligere enn med andre vogner.

Vi hadde bugaboo buffalo til jenten vår, så den samme skal vi ha til babyen også!! Fantastisk vogn!! jeg elsker min, den har alt :woot:
Hun kan fremdeles ta seg en lur i den og hun er 2,5 år :)

Vi hadde bugaboo buffalo til jenten vår, så den samme skal vi ha til babyen også!! Fantastisk vogn!! jeg elsker min, den har alt :woot:
Hun kan fremdeles ta seg en lur i den og hun er 2,5 år :)
synes den vogna er veldig fin.Men hvordan tror den er for barn som er større en gjennomsnittet?

Har sett litt på Stokke Trailz jeg også, men bagen ser så liten ut, og det ser ut som lille babyen må flytte ut av bagen tidligere enn med andre vogner.
Skal ta turen innom en butikk for å teste ut litt forskjellige vogner:)

Jeg hadde teutonia til jentungen da hun var liten. Kjempegod til både baby og litt større, lun, stødig, ikke så tung som mange andre modeller og tok lite plass sammenlagt. Flyttet langt da hun var 1,5 år, og da solgte jeg vogna for å slippe å ha den med på lasset. Kjøpte en brukt brio vogn etterpå, den var ok men hadde mye problemer med den. Nå bor vi et sted der det ja bli både veldig kaldt og mye snø, så det er viktig med en lun og stødig vogn. Vil ha en med 4 hjul, og de bør ikke være for små

Jeg har prøvetrillet ( :smiley-angelic006 ) Stokke Trailz på Barnas Hus, og jeg synes den så overraskende romslig ut (også handlekurven under!). Målene burde vel finnes et sted på nett, slik at du kan sammenligne. :)
Jeg drømmer om en Trailz, men prisen er langt over det jeg har lyst til å betale for en barnevogn. Hadde vogndilla med førstemann, så prøvde litt av hvert. Kommer sikkert til å kjøpe flere "pent brukte" om vi skulle være så heldige å få en baby til høsten.

Den er absolutt veldig lekker. Mer spent på hvordan den er på vinterføre osv ifht en stor emmaljunga feks. Ser for meg at Stokke-vogna er mindre stabil.

Hadde alltid trodd jeg skulle ha emmaljunga. Bare fordi det virket som om alle har denne, og at den ser bra ut. Men av å snoke litt rundt så falt jeg veldig for Stokke trailz! Men må i butikk å se nøya før jeg bestemmer meg:) det ønsker jeg ikke å gjøre før til sommeren egentlig heller for å ikke få et aaaaalt for langt svangerskap, men det er så vanskelig!! Vil gjøre set nå! :p

Jeg fant en test hvor babyjogger city elite vant, og etter det har jeg tenkt mer og mer på den vognen. Den er vistnok veldig lett og tar liten plass. Jeg blir nok å gå en del turer i skog og mark, og tenker den er ypperlig. Nå skal det sies jeg overhode ikke har peiling - gleder meg å gå i barnevognbutikken med mannen :) :)

Vi kjøpte emmaljunga mondial de luxe da jeg ble gravid første gang og den står like ubrukt enda så skal bruke den :-) jeg måtte ha den i hvit ettersom bilen er hvit :-p

Her blir det Mountain buggy:)

• Liker
Reactions: J&I
Vogn tenker jeg knapt på:p men vil at vogna skal ha bag med god plass til voksende baby og stor, tykk vinterpose. Gode lufthjul og litt plass under til å legge varer og diverse :) Noen som har tips til vogn med de kriteriene? :)

Back
Topp