Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal låne vogn av søsteren. Den heter One Tree Hill, og jeg har aldri hørt om det merket før (ikke at jeg har hørt om så mange barnevognmerker da). Det er en kombi? vogn. I hvert fall en med bag også kan du bytte ut med "sitte sete". Som dere skjønner kan jeg veldig lite om barnevogner. Jeg har trillet tantebarnet rundt i den, og den virker ok. Mørk blå.helene7 skrev:
jeg vil gjerne ha vogn med 4 hjul - ett i hvert hjørne. Mye mer stabil, og jeg trenger ikke engste meg for at den skal tippe.Moira skrev:
Har kjøpt emmaljunga duo edge til lillegull i magen, og både håper og tror at jeg blir fornøyd med denne =)
Takler ikke synet av stokke vognene. Syns de er helt grusomme! Bugaboo er også ganske ugly i mine øyne - men er sikkert praktisk i og med at den blir såpass liten =)
Vi har en Emmaljunga City Cross. Det er en duovogn (man bruker først bag og senere byttes den ut med sittedel). Den har to normale hjul bak og fire litt mindre, men ikke bittesmå svingbare jul foran. Helt super å kjøre og stødig. Vognen er MYE lettere å kjøre enn f.eks. Simo sine firehjulsvogner, men samtidig kommer den fram på grusvei og sånt.