Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker: Til første barnet hadde jeg ikke behov for bilstolpose, men vognpose er greit å ha uansett. Til barn nr. 2 derimot brukte jeg bilstolpose mye siden jeg da måtte tidlig avgårde å levere eldste i bhg hver dag, å da kunne jeg gjøre det uten å måtte skifte klær på minsten, da hadde hun bare på seg pysjen nede i posen. Blir det samme nå med nr. 3 også. Når du bare har ett barn så har du litt ekstra tid til å kle på de vanlige klær og en ulldress liksomHei!
Som førstegangsgravid blir jeg ofte litt "lost" i hva som er fint å ha sammenlignet med nødvendig av utstyr til den lilleNoen som har noen erfaringer med vinterbaby og vognpose vs. bilstolpose? En av delene, begge deler og noen som har noen typer å anbefale?

Du må jo mest sannsynlig ha en vinterpose til barnehagen senere, så jeg ville ha kjøpt en nåHar begge deler, men har ikke vintervognpose. Kjøpte en brukt Voksi vognpose som passer best til vår/høst. Vi bor oppe i nord, men ved kysten. Vi har mellom 5 grader og kanskje opp til -5 grader om vinteren, sjelden noe kaldere. Kan vi f.eks bruke pledd i/oppå vognposen eller bør vi ha vintervognpose og? Er heelt ny på dette.![]()
har selv prøvd litt forskjellig, å elodie detail vognpose og jollyroom sin petite cherie er så å si identisk, men med en tusenlapp i forskjell på pris