Vognpose eller bilstolpose?

Hadde begge deler med første som er født i oktober, gull verdt :-) Så det blir brukt denne gangen også!

Hadde ikke bilstolpose til første og skal ikke ha det denne gangen heller. Blir fort varmt i bilen.

Har kjøpt begge deler. Hadde ikke bilpose sist men de er sommerbarn. Tenker det er greit å ha inn og ut av bilen. Så kan babyen ha lite klær i sete og posen kan åpnes når vi er i bilen.

Hei!

Som førstegangsgravid blir jeg ofte litt "lost" i hva som er fint å ha sammenlignet med nødvendig av utstyr til den lille:p Noen som har noen erfaringer med vinterbaby og vognpose vs. bilstolpose? En av delene, begge deler og noen som har noen typer å anbefale?
Sniker: Til første barnet hadde jeg ikke behov for bilstolpose, men vognpose er greit å ha uansett. Til barn nr. 2 derimot brukte jeg bilstolpose mye siden jeg da måtte tidlig avgårde å levere eldste i bhg hver dag, å da kunne jeg gjøre det uten å måtte skifte klær på minsten, da hadde hun bare på seg pysjen nede i posen. Blir det samme nå med nr. 3 også. Når du bare har ett barn så har du litt ekstra tid til å kle på de vanlige klær og en ulldress liksom:woot:

Har begge deler, men har ikke vintervognpose. Kjøpte en brukt Voksi vognpose som passer best til vår/høst. Vi bor oppe i nord, men ved kysten. Vi har mellom 5 grader og kanskje opp til -5 grader om vinteren, sjelden noe kaldere. Kan vi f.eks bruke pledd i/oppå vognposen eller bør vi ha vintervognpose og? Er heelt ny på dette. :hilarious:
Du må jo mest sannsynlig ha en vinterpose til barnehagen senere, så jeg ville ha kjøpt en nå :) trenger ikke være den aller dyreste:happy: har selv prøvd litt forskjellig, å elodie detail vognpose og jollyroom sin petite cherie er så å si identisk, men med en tusenlapp i forskjell på pris:wacky:

Back
Topp