Vognmodus

Tillemor

Flørter med forumet
Nå er jeg kommet inn i den perioden igjen. Sist hadde vi Emmaljunga city cross, men solgte denne i fjor siden vi bestemte oss for å ikke ha flere. :p
Nå må vi kjøpe ny. Har tenkt på Emmaljunga, evt en nitro, var veldig fornøyd sist men syns nok den er litt stor og tung. Har tenkt på mountain buggy, men har ingen erfaring med den.
Hva med dere, har dere bestemt dere for vogn? Hva har dere/vil dere ha?

Vi har endelig eller jeg har endelig bestemt meg for emmaljunga Delux Paris vognen (: mannen er så glad jeg endelig er ferdig å lete! Hahah

Sist gang hadde jeg Simo Duo, men likte ikke sportsdelen til den. Kjøpte etterhvert (etter å ha prøvd et par forskjellige sportsvognen) Babyjogger City Elite som sportsvogn - og jeg bare ELSKER den! :D Så denne gangen har jeg kjøpt "Deluxe hardbag" som hører til den, og kommer til å bruke denne :) Tenker jeg selger Simo vogna. Den har bare stått i boden siden vi sluttet med bagdelen da hun var 7 mnd..

Vi stod mellom baby jogger City elite og en mountain buggy, har ikke kjøpt enda da, men har bestemt oss. Fikk beskjed av ei venninne som jobber på babyshop at MB er gode vogner, men det er mye produksjonsfeil på de visstnok. Hun anbefalte heller City elite da de sjelden/aldri får reklamasjoner på de i forhold. Har ei venninne som er veldig fornøyd med sin MB da, så om man ikke er så nøye på tekniske feil er det nok lite problem. Er snakk om hjula i hovedsak.

org_Jedo-sort-vogn.jpg
Har denne fra guttungen, men han bruker sportsdelen i barnehagen enda hvor han sover etter lunsj. Han er 19mnd og sover 1,5t-2t hver dag i barnehagen. Vil tro han fortsatt gjør det når nestemann kommer. Han sover godt i den, så muligens han bare beholder den. Selvom jeg først tenkte nestemann kunne ha den, og kjøpe en bedre trille til guttungen med full liggestilling.
Nå overrasket mannen imidlertid veldig her i går, han sa at det hadde vært gøy med en duovogn med en annen og ikke så nøytral farge. Spesielt om det var jente i magen. Jeg bare Jaaaaa!!:D Så vi får nå se. Blir da uansett ikke noe nytt vognkjøp før oul. Bugaboo er ikke feil:) I iceblue eller softpink, ååhh<3

Jeg også titter på vogn... og jeg sikler på Stokke Trailz :) synes den er i overkant dyr... men den fyller alle kriteriene våre pluss at jeg digger designet! Vi har planer om flere kids og tenker da at denne kan brukes mange år.... ellers er også Brio City Go veldig fin!!

Her blir det emmaljunga edge. Har veldig lite erfaring med vogner, men forelsket meg i denne. Kommende besteforeldrene betaler for vogna, så da sier jeg takk og smiler pent :-D

Vi går nok for nitro city første året, så tenker jeg å kjøpe scooter air s etterpå! Elsker den vogna, bare litt dumt det er en ren sportsvogn med kun framovervendt sittedel så derfor må vi ha nitro først :) kjøper nitroen brukt så blir ikke store tapet:)

Var og kikket litt på vogner i går, og de hadde mountain buggy på tilbud, kostet 4300 inkl bag. Syntes det var veldig billig, vurderte å slå til. Men kanskje like greit jeg ikke gjorde det da...

Nå skal jo vi ha tvillinger, så utvalget er ikke like bra for oss. Men vi går nok for en Bugaboo donkey eller emmaljunga double Viking :)

Tror det blir ny Stokke trailz her hos oss. Bare helt forelsket i denne vognen.:) tror den vil passe oss perfekt.
Kan godt være at vi kommer til å ha flere vogner. Vi får se.:) blir ikke kjøpt noe før august uansett.

Vi har en Tfk joggster twist, har både bag og sportsdel til den. Så har vi en emmaljunga scooter og har kjøpt en Tfk twinner twist duo, mangler bag til denne :) Regner med lillegutt som begynner i Bhg i august skal ha en vogn stående i Bhg som sovevogn også bruker vi søskenvogna frem og tilbake når baby blir født.

Hadde bestemt oss for å kjøpe Mb igjen og etter ett tips her inne blir det den nye luxury utgvaven :)
Den er helt nydelig i navy blue :D
ImageUploadedByBV Forum1432468464.213985.jpg

Vi fikk vogn av svigerinnen min som fikk i oktober i fjor. Simo kombi vogn. Men veldigt usikker om vi får den inn på høykant i bilen når elste sitter helt bak. Blir å eventuelt kjøpe bag til city elite vogna som 2 åringen bruker å ha ståbrett til den. Tok imot simo vogna si vi arvet den. Veldigt god stand men den er tung ut å inn av bilen. Vi bor på gård så kan bruke den her eventuelt.

Vi fikk vogn av svigerinnen min som fikk i oktober i fjor. Simo kombi vogn. Men veldigt usikker om vi får den inn på høykant i bilen når elste sitter helt bak. Blir å eventuelt kjøpe bag til city elite vogna som 2 åringen bruker å ha ståbrett til den. Tok imot simo vogna si vi arvet den. Veldigt god stand men den er tung ut å inn av bilen. Vi bor på gård så kan bruke den her eventuelt.

Var og kikket litt på vogner i går, og de hadde mountain buggy på tilbud, kostet 4300 inkl bag. Syntes det var veldig billig, vurderte å slå til. Men kanskje like greit jeg ikke gjorde det da...
Vi har mountain buggy fra før og elsker den vogna! Kjøpt ny i 2009 og brukt til to unger. Dekka slites, men man kan bestille nye. Siden snuppa på to år bruker den fortsatt i Bhg, kjøpte vi emaljunga brukt nå, men er mulig vi fortsatt kler til å bruke MB lurt likevel... I allefall om hun slutter med dupp før bebis kommer!

4300,- var grisebillig om det var både bag og sportsdel!

Her har jeg Emmaljunga Edge fra før, så kjøper ikke noe ny. Veldig fornøyd med den, spesielt bagdelen, den er stor og god. Vognen er stødig og veldig god å trille:).

Vi har mountain buggy fra før og elsker den vogna! Kjøpt ny i 2009 og brukt til to unger. Dekka slites, men man kan bestille nye. Siden snuppa på to år bruker den fortsatt i Bhg, kjøpte vi emaljunga brukt nå, men er mulig vi fortsatt kler til å bruke MB lurt likevel... I allefall om hun slutter med dupp før bebis kommer!

4300,- var grisebillig om det var både bag og sportsdel!
Ja det var for begge deler, var kjempebillig. Flere tusen spart faktisk...

Back
Topp