Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Disse to valget står mellom her ogNå skal jo vi ha tvillinger, så utvalget er ikke like bra for oss. Men vi går nok for en Bugaboo donkey eller emmaljunga double Viking![]()
Ja, det er vel egentlig akkurat slik det er her ogsåDisse to valget står mellom her ogHar vel igrunnen falt helt for bugaboo donkey. Emmaljunga var litt tyngre å trille syntes jeg når jeg såg på dem i butikken..
![]()
Kan vel egentlig kjøpe vogn når dere vil. Vi har vært å sett litt på vogn, fordi det er dyrt og vi kan ikke kjøpe alt av utstyr samtidig. Derfor er det greit å bestemme seg nå, slik at vi kan eventuelt legge av penger til når vi kjøper denBurde man kjøpe barnevogn nå eller? Ikke tenkt så mye på det enda jeg! Er så heldig at foreldrene mine skal kjøpe det til osså de bor i Stavanger - og kommer på besøk nå i helga! Kanskje vi må dra å se på det da??
Har også bestemt oss for denne, og har allerede bestilt denHadde bestemt oss for å kjøpe Mb igjen og etter ett tips her inne blir det den nye luxury utgvaven
Den er helt nydelig i navy blue
Vis vedlegget 118697
Har du bestilt på nett eller i butikk?Har også bestemt oss for denne, og har allerede bestilt den![]()
Nå er jeg kommet inn i den perioden igjen. Sist hadde vi Emmaljunga city cross, men solgte denne i fjor siden vi bestemte oss for å ikke ha flere.
Nå må vi kjøpe ny. Har tenkt på Emmaljunga, evt en nitro, var veldig fornøyd sist men syns nok den er litt stor og tung. Har tenkt på mountain buggy, men har ingen erfaring med den.
Hva med dere, har dere bestemt dere for vogn? Hva har dere/vil dere ha?
Bestilte den på mimmis, er litt rabatt på den der, så fant jeg også en rabatt kode på nettet på 10% på hele mimmis som jeg også brukteHar du bestilt på nett eller i butikk?![]()
Ok. Så bagdelen var dyrere på Mimmis enn andre nettsteder. Lurer på om ikke det var fraktfritt hos de, husker du noe om det?Bestilte den på mimmis, er litt rabatt på den der, så fant jeg også en rabatt kode på nettet på 10% på hele mimmis som jeg også brukte![]()
Nei den er ganske stor, i alle fall i forhold til tfk og mountain buggy... Tror jeg brukte den til han var 6 mnd og ikke gadd å ligge der lenger...Hvordan er City Cross? Hvilken bag hadde du? Kan du bruke bagen lenge syns den ser så liten ut!![]()
Mener det var fraktfritt for den helt vanlige levering uten prioritet og alt sånnOk. Så bagdelen var dyrere på Mimmis enn andre nettsteder. Lurer på om ikke det var fraktfritt hos de, husker du noe om det?
Edit: var der inne å så nå, de hadde pakketilbud på vogn + bag, så da var det en fin pris igrunn.![]()
Nei den er ganske stor, i alle fall i forhold til tfk og mountain buggy... Tror jeg brukte den til han var 6 mnd og ikke gadd å ligge der lenger...![]()
Disse to valget står mellom her ogHar vel igrunnen falt helt for bugaboo donkey. Emmaljunga var litt tyngre å trille syntes jeg når jeg såg på dem i butikken..
![]()
Den hette bare city bag så vidt jeg kan huske...Oki!![]()
Hvilken bag hadde du?![]()
Ser de har to forskjellige!![]()