Vognmodus

Vi har kjøpt Stokke Trailz! Dvs vi har betalt den (var på tilbud) men butikken bestiller den når vi vil. Har ikke bestemt meg for farge enda.

Vi kommer til å brukt brio happy som til nr 1. Har også kjøpt essy walker sky av ei venninne :) Superfornøyd med begge :)

Nå skal jo vi ha tvillinger, så utvalget er ikke like bra for oss. Men vi går nok for en Bugaboo donkey eller emmaljunga double Viking :)
Disse to valget står mellom her og :) Har vel igrunnen falt helt for bugaboo donkey. Emmaljunga var litt tyngre å trille syntes jeg når jeg såg på dem i butikken.. :)

Burde man kjøpe barnevogn nå eller? Ikke tenkt så mye på det enda jeg! Er så heldig at foreldrene mine skal kjøpe det til oss ❤️ å de bor i Stavanger - og kommer på besøk nå i helga! Kanskje vi må dra å se på det da??

Burde man kjøpe barnevogn nå eller? Ikke tenkt så mye på det enda jeg! Er så heldig at foreldrene mine skal kjøpe det til oss ❤️ å de bor i Stavanger - og kommer på besøk nå i helga! Kanskje vi må dra å se på det da??
Kan vel egentlig kjøpe vogn når dere vil. Vi har vært å sett litt på vogn, fordi det er dyrt og vi kan ikke kjøpe alt av utstyr samtidig. Derfor er det greit å bestemme seg nå, slik at vi kan eventuelt legge av penger til når vi kjøper den :)

Blir vel Emmaljunga edge på oss siden svigerforeldre betaler for den, og svigermor har tatt helt av med å finne ting til babyen, noe som er koselig, men jeg syns også det blir veldig mye for hun har en ganske sterk personlighet, og vet best :P haha

Nå er jeg kommet inn i den perioden igjen. Sist hadde vi Emmaljunga city cross, men solgte denne i fjor siden vi bestemte oss for å ikke ha flere. :p
Nå må vi kjøpe ny. Har tenkt på Emmaljunga, evt en nitro, var veldig fornøyd sist men syns nok den er litt stor og tung. Har tenkt på mountain buggy, men har ingen erfaring med den.
Hva med dere, har dere bestemt dere for vogn? Hva har dere/vil dere ha?

Hvordan er City Cross? Hvilken bag hadde du? Kan du bruke bagen lenge syns den ser så liten ut! :)

Bestilte den på mimmis, er litt rabatt på den der, så fant jeg også en rabatt kode på nettet på 10% på hele mimmis som jeg også brukte:)
Ok. Så bagdelen var dyrere på Mimmis enn andre nettsteder. Lurer på om ikke det var fraktfritt hos de, husker du noe om det?

Edit: var der inne å så nå, de hadde pakketilbud på vogn + bag, så da var det en fin pris igrunn. :)

Last edited:
Ok. Så bagdelen var dyrere på Mimmis enn andre nettsteder. Lurer på om ikke det var fraktfritt hos de, husker du noe om det?

Edit: var der inne å så nå, de hadde pakketilbud på vogn + bag, så da var det en fin pris igrunn. :)
Mener det var fraktfritt for den helt vanlige levering uten prioritet og alt sånn:) men den er ikke forventet inn på lager för 5/6

Nei den er ganske stor, i alle fall i forhold til tfk og mountain buggy... Tror jeg brukte den til han var 6 mnd og ikke gadd å ligge der lenger...:)

Oki! :D
Hvilken bag hadde du? :)
Ser de har to forskjellige! :)

Har emaljunga edge,tfk joggster twist og baby jogger city mini fra før. Så d blir nok en av de, må ha bag delen til enten tfk eller city mini da..

Tfk joggster twist har i alle fall en stor og romslig bag :) Gutten min er lang, men sov i den med vognpose oppi til han var over 10 mnd! Kunne brukt den lenger, men ble praktisk å bytte til sportsdel da

Disse to valget står mellom her og :) Har vel igrunnen falt helt for bugaboo donkey. Emmaljunga var litt tyngre å trille syntes jeg når jeg såg på dem i butikken.. :)

Bugabooen er fantastisk å trille! En god venninne har tvillinger, og har den vognen. Har trillet masse på dem, og den vogna er bare fantastisk. Hadde ikke vært i tvil om den selv :)

Back
Topp