Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også har så lyst på Stokke! Søsteren har den og den er så herlig å brukeVi har hatt Emmaljunga som er veldig robust og var god å bruke på snøunderlag. Men den ble litt tung i lengden så denne gangen vil vi ha Stokke.

Oi, den var jo genial med 3 i 1?fryktelig mange å velge mellom :O har lyst på britax smile 3

så syns jeg den er så utrolig fin! elsker skinndetaljeneOi, den var jo genial med 3 i 1?Denne skal jeg vise til mannen
![]()
fryktelig mange å velge mellom :O har lyst på britax smile 3
vanskelig å finne skikkelige tester syns jeg.. her jeg bor er det MASSE snø, så trenger en vogn som kommer seg fram..Den har eg også sett litt på, menst fordi det er 3i1. Men korleis er den på vinteren med mykje snø og i litt terreng, skal tru?
vanskelig å finne skikkelige tester syns jeg.. her jeg bor er det MASSE snø, så trenger en vogn som kommer seg fram..
si ifra hvordan den erNettopp. Masse snø, ingen fortau, ingen gatelys, bakkar...
Ser også litt på Britax go big2, den skal vist vere god i litt terreng. Har heldigvis ei venninne som har den, så skal få testkjøre den litt neste gang vi møtes![]()
si ifra hvordan den erjammen meg mange valg som skal tas når man får en liten altså
![]()

Savner vognene fra dk, de er litt bedre og større plass i de. Da kan barnet lett sove i bagen til de er 2 1/2 - 3 år.Søsteren har den, fantastisk god vogn men den er jo massivNoen som har erfaring fra Stokke trailz? Storebror var 53 lang når han ble født og er over 80 nå som han er ett år, så vi får jo lange barn![]()

Ja, vi trenger en massiv vognSøsteren har den, fantastisk god vogn men den er jo massiv![]()
blir bare brukt som byvogn og trilleturer, for vi bruker bæresjal og bæresele hvis vi skal på tur Oj det visste jeg ikke.. rart at det skal være så store forskjeller da..Jeg vurderer nesten å bestille Emmaljunga fra dk. Der er bagen 100 cmSavner vognene fra dk, de er litt bedre og større plass i de. Da kan barnet lett sove i bagen til de er 2 1/2 - 3 år.
Ja da Hadde jeg kjørt på med den, jeg håper på å få kjøpe søsteren sin billigJa, vi trenger en massiv vognblir bare brukt som byvogn og trilleturer, for vi bruker bæresjal og bæresele hvis vi skal på tur
![]()