Vogner

Tussi20

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Junispirene24❤️
Noen som har begynt å tenke på vogner evt annet utstyr?
Jeg har sett litt på britax smile 3 og stokke trailz. Har kun sett på nett enda, så må ta meg en tur å se i butikken. Men er det noen som har erfaring med noen av dem? Så også på bugaboo fox, men synest prisen på den er litt stiv.
 
Skal ta meg en tur på barnas hus etter folk vet om graviditeten
 
Jeg hadde en emmaljunga i hvit skinn til min forrige, kostet en formue. Solgte den og kjøpte to stk Britax vogner som er ganske store, sønnen min på snart 3 ligger oppi vogna uten problemer. Det er også gummidekk og meget behagelig vogn ellers, så jeg tror jeg kommer til å kjøpe bagdelen å sette på til neste.:happy:
 
Stokke Trailz var helt perfekt med nr 1, så den går videre til nr 2. Veldig fornøyd med den vognene og anbefaler den til alle. Elsker at den er så høy og har enorm handlekurv. 4 åringen bruker den fremdeles til soving i barnehagen.
 
Jeg hadde en emmaljunga i hvit skinn til min forrige, kostet en formue. Solgte den og kjøpte to stk Britax vogner som er ganske store, sønnen min på snart 3 ligger oppi vogna uten problemer. Det er også gummidekk og meget behagelig vogn ellers, så jeg tror jeg kommer til å kjøpe bagdelen å sette på til neste.:happy:

Hvilke britax vogner er det du har? :happy:
Høres jo veldig lovende ut da. Modellen før, altså smile 2 er jo kommet veldig bra ut i tester, og 3 er jo bygget vidre på den med forbedringer. :happy:
 
Stokke Trailz var helt perfekt med nr 1, så den går videre til nr 2. Veldig fornøyd med den vognene og anbefaler den til alle. Elsker at den er så høy og har enorm handlekurv. 4 åringen bruker den fremdeles til soving i barnehagen.

Ja, har hørt veldig mange er fornøyde med den vogna også. :joyful:
 
Vi har en emmaljunga som mest brukes til barnhagesoving og en babyjogger. Kommer mest sannsynlig kjøpe bag til babyjogger. Så fornøyd med den!
 
Noen som har begynt å tenke på vogner evt annet utstyr?
Jeg har sett litt på britax smile 3 og stokke trailz. Har kun sett på nett enda, så må ta meg en tur å se i butikken. Men er det noen som har erfaring med noen av dem? Så også på bugaboo fox, men synest prisen på den er litt stiv.

Hadde smile 2 til nr 1, elsket den! Bare synd med den korte ryggen, det har de gjort noe med på smile 3.
Jeg vurderer Britax go big denne gangen.
Har en TFK joggster og en babyjogger mini GT i hus, men må ha en ny til nestemann :rolleyes:
 
Vi har britax smile 2 og en gammel brukt emmaljunga nitro city til soving. Lyst til å kjøpe babyjogger city elite til storebror, så kan babyen overta smile 2. Eller evt en søskenvogn. Må tenke litt, men kjøper nok ikke noe helt enda uansett.
 
Skal ha emmaljunga mondial de luxe, men muligens med edge duo bag. Flott vogn som har store hjul - det har vi behov for her jeg bor i nord med mye snø :happy: Vi trenger en vogn som kommer seg greit frem i snø og slaps siden vi er mye ute på tur! :woot: Det er så fremst det er et barn, hvis det er flere så jeg se på nytt :happy::happy:
 
Hadde smile 2 til nr 1, elsket den! Bare synd med den korte ryggen, det har de gjort noe med på smile 3.
Jeg vurderer Britax go big denne gangen.
Har en TFK joggster og en babyjogger mini GT i hus, men må ha en ny til nestemann :rolleyes:

Ser ryggen har gått fra 42cm på smile 2 til 48cm på smile 3. Hvorfor vuderer du go big framfor smile 2/3? :happy:
Jeg forelsker meg bare mer og mer i smile 3 for hver gang jeg ser på den. :hilarious:
 
Skal ha emmaljunga mondial de luxe, men muligens med edge duo bag. Flott vogn som har store hjul - det har vi behov for her jeg bor i nord med mye snø :happy: Vi trenger en vogn som kommer seg greit frem i snø og slaps siden vi er mye ute på tur! :woot: Det er så fremst det er et barn, hvis det er flere så jeg se på nytt :happy::happy:

Har fra jeg var ganske ung alltid hatt lyst på emmaljunga, men synest dem er alt for dyre. Men jeg er nok over gjennomsnittet opptatt av økonomi. :facepalm:
Det må nett nevnes at jeg så aldri på andre vogner, bare forelska meg i den. Så er først nå jeg ser at det er jo mange andre fine vogner også. :joyful:
Skjønner godt at det er en prioritet når dere bor i nord. :hilarious:
 
Vi gjenbruker vår emmaljunga Edge duo:) Ganske fornøyd med babydelen(bagen) på den, men syntes at med sittedelen ble vogna litt tung og upraktisk. Så vi kjøpte en babyjogger også, men den bruker storebror til soving i barnehagen da.
 
Har kjøpt Emmaljunga City Cross! Tykke dekk, og veldig fin. Kjøpte brukt, ser ut som ny:happy:
 

Vedlegg

  • B827774A-6F10-48A5-8D56-868C5F935E95.png
    B827774A-6F10-48A5-8D56-868C5F935E95.png
    88,7 KB · Visninger: 29
Har emmaljunga super nitro fra førstemann, men siden det ser ut til å bli to må vi ha en vogn med plass til begge. Vil ha en vogn med vendbare sittedeler, slik at jeg kan ha barna mot meg når vi bytter fra bag til sittedel
 
Har kjøpt emmaljunga super nitro :joyful: Kjøpt brukt på Finn, synes det er vanvittig dyrt med ny vogn :dead:
 
Både jeg og mannen synes Stokke ser fin ut, men vil teste i butikk. Bugaboo begynner jeg også å få sansen for! Vil ha en enkel lett vogn.
 
Vi har Emmaljunga Mondial DeLuxe i fra førstemann, er meget fornøyd med den vogna selv om den er litt stor. Tar seg godt frem i snøen og mye utstyr. Brukte adapter til bilstolen på shoppingturer:)
 
Vi kommer til å bruke vogna fra førstemann, Emmaljunga duo Edge, utrolig god vogn som vi har brukt hele vognperioden og for øyeblikket brukes som sovevogn i barnehagen. Vår lange toåring har enda god plass i den! Jeg merket godt i forrige termingruppe at de fleste endte opp med å kjøpe både en og to ekstra vogner iløpet av det første året bare så jeg er veldig fornøyd med at vi kun trengte den.
Vi kjøpe en liten trille til ferien da vi kjørte ned til Italia og trengte litt ekstra plass i bilen, men kunne lett bare holdt oss til den.
 
Back
Topp