Vogn

Nå har jeg kjøpt en Bugaboo fox på Finn, og er så fornøyd! Skal forsøke å selge TFK monoen :) Det eneste er at kalesjen har cerise farge, så sånn sett passer det best med jente. Ellers får jeg kjøpe en kalesje på Finn i litt mer guttevennlig farge:p
Vognen kostet «bare» 2800, men virker å være i veldig god stand:)
Elsker Finn :Heartred Med førstemann gjorde keg super kupp på emmaljunga Edge duo . Kjøpte den for 2500,- og den var nesten ny og hun trodde den var ødelagt , men samboern fiksa . Brukte den til begge barna (2 tette) og solgte den igjen til 2300,- som de den gang lå på brukt .

Gjorde kupp med nr tre også og kjøpte av ei venninne :dance011

Så får håpe på et kupp igjen . Jeg aner ikke hva jeg vil ha nå :bag: har grusvei her vi bor så må ta det i betraktning .
 
Vi skal til syden nå og jeg vurderer å kjøpe en bugaboo Butterfly. En liten reisetrille vi kan ha med på flyet. Hun på 3.5 sover enda og det kan være greit å ha en vogn på reisen også.

Hun passer den nok ikke så lenge, men tanken er at den kan brukes som vogn til den lille etterhvert. Først med bilstoladapter.

Pga måten vi bor på er det egentlig veldig lite trilling. Mest soving i vogn med storvogna, og om vi skal handle drar vi på et senter og parkerer under tak. Jeg sliter med bekkenleddsmerter langt ut i permisjonen og det å bale med en vogn er en påkjenning da. Tenker Butterfly kan gjøre livet litt enklere siden den er så lett å slå opp.

Den er dyr, men vi slipper jo kjøpe storvogn til denne knotten da. Også kan man til og med ha søskenbrett på Butterfly!
 
Bare et lite obs med tanke på bilstol... ser mange går rundt med sovende baby i bilstol som settes på vogn. Sikkert for å slippe å overføre fra bilstol til vogn, ikke forstyrre søvn o.l., men vær litt obs på det kan være farlig.
Dette var noe jeg selv ikke fikk info om da jeg var førstegangsgravid, men litt greit å vite ❤️
 

Vedlegg

  • Screenshot_20240707_192752_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20240707_192752_Samsung Internet.jpg
    471,7 KB · Visninger: 22
  • Screenshot_20240707_192735_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20240707_192735_Samsung Internet.jpg
    424 KB · Visninger: 22
Jeg trenger en vogn som ikke tar all verdens plass, som er lett, og som kan brukes av mannen som er en god del høyere enn meg. Hadde buggaboo donkey sist (søskenvogn), elska den! Tenker kanskje den er litt lav for mannen bare, altså at babyen ligger lavt, men mulig jeg husker feil.
 
Bare et lite obs med tanke på bilstol... ser mange går rundt med sovende baby i bilstol som settes på vogn. Sikkert for å slippe å overføre fra bilstol til vogn, ikke forstyrre søvn o.l., men vær litt obs på det kan være farlig.
Dette var noe jeg selv ikke fikk info om da jeg var førstegangsgravid, men litt greit å vite ❤️
Enig at dette er veldig viktig å være informert om. Vi kjøpte bilstol fra cybex som kan foldes ut slik at baby ligger og ikke sitter i C form, brukte det og car superfornøyd med mini og kan anbefale den.
 
Enig at dette er veldig viktig å være informert om. Vi kjøpte bilstol fra cybex som kan foldes ut slik at baby ligger og ikke sitter i C form, brukte det og car superfornøyd med mini og kan anbefale den.
Oi, så genialt!! Det har skjedd mye siden sist jeg hadde baby :hilarious:
 
Så på vogn i dag, det blir nok en bugaboo fox 5 utpå høsten. :dance011
Har Stokke trailz fra forrige gang, og elsket den, spesielt på tur i skogen, men den tar så himla stor plass i bilen. Selger den eller bruker den som sovevogn i barnehagen.
 
Back
Topp