Vogn

Jeg har bugaboo fox og elsker den! Vurderer donkey duo nå som det blir to barn, men usikker på hvor lenge jeg trenger vogn til dattera mi som fyller 2 år i desember. Noen erfaringer med dette dere som har barn fra før?
Det er 18 mnd mellom mine to eldste og da hadde vi emmealjunga Edge duo . Det ble søskenbrett og hun satt også under vogna eller på kanten av baggen . Så hadde absolutt ikke behov for større .

Nå kjøpte jeg likevel tvilling /søskenvogn fordi vi skulle 2 uker til syden . Da var minste 4 mnd . Så pgr sene kvelder og soving og lange turer ute var det gull. Men hjemme i Norge farter man ikke sånn med barn . På kjøpesenter gikk eldste mye eller sto på brettet eller satt under vogna .

Har tre barn og barnevogn livet har sluttet ved 2 års alder , da sov ingen lur , eller mønstre han mellomste . Men brukte ikke vogn ute så mye da .

Så med nr fire så aner jeg ikke hva jeg vil ha . Men triller mye på grus .
 
Det er 18 mnd mellom mine to eldste og da hadde vi emmealjunga Edge duo . Det ble søskenbrett og hun satt også under vogna eller på kanten av baggen . Så hadde absolutt ikke behov for større .

Nå kjøpte jeg likevel tvilling /søskenvogn fordi vi skulle 2 uker til syden . Da var minste 4 mnd . Så pgr sene kvelder og soving og lange turer ute var det gull. Men hjemme i Norge farter man ikke sånn med barn . På kjøpesenter gikk eldste mye eller sto på brettet eller satt under vogna .

Har tre barn og barnevogn livet har sluttet ved 2 års alder , da sov ingen lur , eller mønstre han mellomste . Men brukte ikke vogn ute så mye da .

Så med nr fire så aner jeg ikke hva jeg vil ha . Men triller mye på grus .
Tusen takk for svar!:love017 Da tror jeg kanskje vi beholder bugaboo fox vogna vår og kjøper et søskenbrett. Vi har faktisk en reisevogn som er dobbel som vi kjøpte veldig billig på salg, så da har vi kanskje dekket behovet. Har en baby zen yoyo enkel også, som vi kanskje kan kjøpe et søskenbrett til. Det nye tilskuddet kommer jo i januar så det er kanskje begrenset hvor mye trilling med begge det blir sånn helt i starten uansett. Og mot neste sommer nærmer dattera mi seg 2.5 år, så da tenkte jeg også at det ikke blir så mye vogn på henne
 
Jeg har bugaboo fox og elsker den! Vurderer donkey duo nå som det blir to barn, men usikker på hvor lenge jeg trenger vogn til dattera mi som fyller 2 år i desember. Noen erfaringer med dette dere som har barn fra før?
Jeg hadde donkey duo da jeg fikk nr 2. Det er under 2 år forskjell på mine to og det var helt gull å ha søskenvogn!
 
Ååhh :(❤️ Det er hvertfall en veldig god vogn, og relativt billig, hvertfall billigere enn den der boogaboo elle hva den heter :laughing021
Hinsides priser altså . Har kjøpt brukt før og kan fint gjøre det nå også . Veldig fint at der finnes folk som bytter vogner som andre bytter sokker. :laughing021
 
Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal selge TFK monoen. Kjøpte den brukt før MA tidligere i år, så har aldri brukt den. Den er sikkert ganske god på vinterføre, men nokså tung.. Har jo enda litt tid på å bestemme meg :p Har evt vurdert å skaffe en liten trille/vogn til å ha med når vi reiser til besteforeldre/svigers osv. Kanskje en Bugaboo bee eller liknende:) Noen som har erfaring med TFK mono?
 
Back
Topp