Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herTror vi ender opp med Britax smile 4
Har vurdert den selv. Den er en av 3 jeg tenker påTror vi ender opp med Britax smile 4
Vi har vurdert samme vogn pga vi også løper en del (på mosjonistnivå). Men vi må prøve den og litt andre vogner i butikken før vi tar endelig avgjørelse. Det med vogn er jo en hel vitenskap. Så mye man må sette seg inn i.Vi har kjøpt Thula urban glide 2, fordelt jeg driver med løping og ønsker kombinere. Har planer å løpe maraton etter 2.5mnd etter fødselen. Vognet beregnet til dette.går fint i terrenget på grunn av store jul. Så det viktig velge vogn som passer for deg om den kan koste mye.
Vi har vurdert samme vogn pga vi også løper en del (på mosjonistnivå). Men vi må prøve den og litt andre vogner i butikken før vi tar endelig avgjørelse. Det med vogn er jo en hel vitenskap. Så mye man må sette seg inn i.
Men!! Skal du virkelig løpe full maraton allerede 2,5 mnd etter fødsel? Det er imponerende!! Mitt mål etter fødsel i august er halvmaraton i april 2024
Tusen takk for tips! Leste litt om den nå, og den går rett inn på listen over aktuelle vognerMin favoritt jogge/terrengvogn er Tfk Mono Kombi sånn om du vil ha et annet alternativ å sjekke ut
Jeg hadde Tfk 10 år siden med minste mannen i huset som vi trudde danå fikk vi ønsket på en tilTfk er litt tungt i forhold til Thule. Det har vært 25%på barns hus, så flaks å kjøpte litt billigere.Min favoritt jogge/terrengvogn er Tfk Mono Kombi sånn om du vil ha et annet alternativ å sjekke ut
Ja, jeg skal, eller har ønsket. Jeg trener nå å håper får trene frem til fødselen som jeg har gjørt tidligere med andre svangerskapet. Det blir ikke all verden resultat selfølgelig. Men liten ferie i Valenciai 3.desemberMin favoritt jogge/terrengvogn er Tfk Mono Kombi sånn om du vil ha et annet alternativ å sjekke ut
Jeg hadde Tfk 10 år siden med minste mannen i huset som vi trudde danå fikk vi ønsket på en tilTfk er litt tungt i forhold til Thule. Det har vært 25%på barns hus, så flaks å kjøpte litt billigere.