Hadd sett for mæ Bugaboo Fox i Steel blue, syns den va såå fin og virka veldig bra! Så dro vi te butikken for å prøv vogne, og Bugaboo nådd jo mæ kun te knærn Så blir nok Baby jogger city elite her! Virke som den passe veldig bra for oss iallerfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husk at når du da ser etter barnesete burde du kjøpe besafe med stokke-merking, det er nemlig forskjell hvis ikke må du ha overganger og det er bare tull når det lar seg gjøre uten.Drar opp igjen gammel tråd!
Hadde endelig begynt å kikke etter vogn nå som sommerferien var over. Veldig usikker på hva vi skulle velge. Det eneste vi visste var vel at vi ønsket standardfunksjonen: mulighet for å klikke babysetet fast på understellet... Og så ville vi gjerne ha en vogn som var god på turstiene våre.
Gikk en tur i utstyrsbutikk denne uka og fikk anbefalt Stokke Trailz. Den har jeg aldri vurdert før. Jeg har tenkt på både Bugaboo Fox, Emmaljunga med diverse understell og annet.
Satt i kveld og kikka på informasjons/bruksvideoer av diverse vogner og snubla over et godt tilbud på Trailz. Slo like godt til. Usikker på om jeg kommer til å angre. Har strengt tatt ikke tatt i vogna en gang.. og designet er ikke favoritten, egentlig. Men tenker funksjonene, størrelsen på baggen og anbefalingene (ser jo at mange her i tråden har vært veldig fornøyde!) gjør at det er verdt et forsøk.
Spent på å få den i posten nå.
Må begynne å tenke på stelleveske. Hehe.
Vi kjøpte den i Blue Melange, elsker den! Så utrolig lett å trilleKjøpte oss Bugaboo Fox i helsort, den står i gangen og jeg dør litt etter å ta den i bruk. Elsker den vogna
Ja, den er helt rå ass!Vi kjøpte den i Blue Melange, elsker den! Så utrolig lett å trille