Den er ganske fin, jeg likt også den!
Vi skal ha ski til forhjulene, fås kjøpt nå nett eller faktisk rett rundt hjørnet her
Åh, det var lurt. Skal en tur på jekta idag faktisk, å bare se på hva som er av vogner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er ganske fin, jeg likt også den!
Vi skal ha ski til forhjulene, fås kjøpt nå nett eller faktisk rett rundt hjørnet her
Har også samme emmaljunga etter storesøster, helt klart min favorittHar akkurat kjøpt Petite cherie heritage, den er billig og passer inn i min lille bil. Skal bli brukt som reserve vogn.
Så skal vi ha emmaljunga mondial de lux som hovedvogn, hadde denne til storebror og ingen vogner kan måle seg med den! Har prøvd mye forskjellig, men alltid falt tilbake på emmaljunga
Har også samme emmaljunga etter storesøster, helt klart min favoritt
Samme her, blir vinterbaby nr 2 her også jaa, blir koselig. Nå blir vogna kun brukt som sovevogn, gleder meg til å finne fram den skjønne vognbagen igjenStorebror var også vinterbaby, de store hjulene på de lux understellet var aldri noen problem på snø, slaps osv. Mens de andre i barselgruppen strevde i store snømengder, kunne jeg dytte vognen lett som ingenting Ser sånn frem til trilleturer igjen altså!
Det var hovedkriteriet vårt da vi kjøpte vogn sist. Store hjul, for det er enklere å trille med på snø. Kjøpte en tutek tourran, ganske billig vogn, både bagdel og sportsdel. Vi er veldig fornøyde med den, og skal bruke den til nummer 2 også. Stor bagdel i tillegg, så den kunne vi bruke ganske lenge.Synes det er så vanskelig med vogn, det er så mye å velge mellom. Må iallefall ha en som er god å trille på vinterføre, med masse snø og ikke alltid like bra brøyting.
Vi har ikke begynt å se i butikk enda, men jeg syns Stokke trailz er veldig fin. Har hørt den er veldig god hvis man er litt høye, og siden det ikke er tilfelle med verken meg eller mannen er det godt mulig at den blir litt feil for oss. Har også sett på bugaboo fox, og blitt anbefalt denne, men er åpen for alt når vi begynner å kikke egentlig. Eneste jeg vet nå er at det skal være en kombivogn
Vi har gått for Stokke Trailz, og jeg er 164 cm Føler ikke jeg blir for lav for den. Nå vet jeg ikke hvor høy du er, men ville bare si at man ikke trenger å være over 170 for at den er fin høyde
Øverst på lista vår står nxt90 outdoor.
Vi er veldig usikre på om vi skal velge ergonomisk sittedel eller ikke... har jo ingen erfaringer fra tidligere... noen tips?
Vi tok f, nettopp fordi jeg ser mer nytte i at hun kan strekke seg helt ut og ligge flatt, da har man også mulighet til å ligge på siden evt.. Det kan man absolutt ikke med ergonomisk vogn.Øverst på lista vår står nxt90 outdoor.
Vi er veldig usikre på om vi skal velge ergonomisk sittedel eller ikke... har jo ingen erfaringer fra tidligere... noen tips?
Hvor fant du tilbudet?Drar opp igjen gammel tråd!
Hadde endelig begynt å kikke etter vogn nå som sommerferien var over. Veldig usikker på hva vi skulle velge. Det eneste vi visste var vel at vi ønsket standardfunksjonen: mulighet for å klikke babysetet fast på understellet... Og så ville vi gjerne ha en vogn som var god på turstiene våre.
Gikk en tur i utstyrsbutikk denne uka og fikk anbefalt Stokke Trailz. Den har jeg aldri vurdert før. Jeg har tenkt på både Bugaboo Fox, Emmaljunga med diverse understell og annet.
Satt i kveld og kikka på informasjons/bruksvideoer av diverse vogner og snubla over et godt tilbud på Trailz. Slo like godt til. Usikker på om jeg kommer til å angre. Har strengt tatt ikke tatt i vogna en gang.. og designet er ikke favoritten, egentlig. Men tenker funksjonene, størrelsen på baggen og anbefalingene (ser jo at mange her i tråden har vært veldig fornøyde!) gjør at det er verdt et forsøk.
Spent på å få den i posten nå.
Må begynne å tenke på stelleveske. Hehe.