Vogn?

Hadd sett for mæ Bugaboo Fox i Steel blue, syns den va såå fin og virka veldig bra! Så dro vi te butikken for å prøv vogne, og Bugaboo nådd jo mæ kun te knærn :hilarious::arghh: Så blir nok Baby jogger city elite her! Virke som den passe veldig bra for oss iallerfall :happy:
 
Vi var så heldige at de vi kjøpte bilstol hos, også hadde ei vogn stående. Den var ikke klar til å selges, så hun tok 500 kr for den. Emmaljunga som var brukt mest som sovevogn i barnehagen. Har jo ikke sett så mye på barnevogner de siste årene, og er vell 10 år siden jeg slutta å jobbe i barnehage, og fikk prøvd ut flere typer vogner. Men på den tiden var jeg frelst for emmaljunga så 500 kr var lett å betale.
 
Drar opp igjen gammel tråd!

Hadde endelig begynt å kikke etter vogn nå som sommerferien var over. Veldig usikker på hva vi skulle velge. Det eneste vi visste var vel at vi ønsket standardfunksjonen: mulighet for å klikke babysetet fast på understellet... Og så ville vi gjerne ha en vogn som var god på turstiene våre.

Gikk en tur i utstyrsbutikk denne uka og fikk anbefalt Stokke Trailz. Den har jeg aldri vurdert før. Jeg har tenkt på både Bugaboo Fox, Emmaljunga med diverse understell og annet.
Satt i kveld og kikka på informasjons/bruksvideoer av diverse vogner og snubla over et godt tilbud på Trailz. Slo like godt til. Usikker på om jeg kommer til å angre. Har strengt tatt ikke tatt i vogna en gang.. og designet er ikke favoritten, egentlig. Men tenker funksjonene, størrelsen på baggen og anbefalingene (ser jo at mange her i tråden har vært veldig fornøyde!) gjør at det er verdt et forsøk.

Spent på å få den i posten nå. :)
Må begynne å tenke på stelleveske. Hehe.
Husk at når du da ser etter barnesete burde du kjøpe besafe med stokke-merking, det er nemlig forskjell :p hvis ikke må du ha overganger og det er bare tull når det lar seg gjøre uten.
 
Kjøpte oss Bugaboo Fox i helsort, den står i gangen og jeg dør litt etter å ta den i bruk. Elsker den vogna:smug:
 
Jeg har ganske sikker på at jeg skulle ha bugaboo en gang til... elska den sist.
Men så var samboeren min så høy.... så det så så rart ut. Hehe. Men ja. Topp trillekvalitet og i bytte mot at den er såpass lav får man veldig god stabilitet, til tross for lav vekt.
 
Bugaboo Donkey her - fordi vi må ha søskenvogn!
Etter å ha hatt Bugaboo Donkey til førstejenta og vært sykt fornøyd med alt på den så var det lett å gå for Bugaboo igjen :) Kjøpte brukt med alt man kan trenge av utstyr.

Nå kan jeg trille med både henne og baby når hun skal i barnehagen - og så elsker jeg kurven ved siden av når den brukes kun til én.

Enkel å slå sammen, enkelt å ta av hjul, enkel å manøvrere, enkelt å bytte mellom bagdel og sittedel. Og fine farger på kalesjene :)
 
Back
Topp