EE2017
Flørter med forumet
Hvordan er den sammenlagt? Tar den nye plass? [emoji85]Jeg har Bogaboo Buffalo som jeg regner med at toåringen er ferdig med innen den tid. Superfornøyd med den vogna og vurderer ikke noe annet et sekund!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er den sammenlagt? Tar den nye plass? [emoji85]Jeg har Bogaboo Buffalo som jeg regner med at toåringen er ferdig med innen den tid. Superfornøyd med den vogna og vurderer ikke noe annet et sekund!
Med sittedelen blir den veldig kompakt og liten, den tar mer plass med bagen, men den er også lett å flatpakke, og da tar den veldig lite plass.Hvordan er den sammenlagt? Tar den nye plass? [emoji85]
Jeg liker godt silvercross, men har ikke hatt den selv. Vi har hatt emmaljunga city cross til begge vi har fra før og har vært veldig fornøyd med den da! Har også hatt Stokke xplory (var super til jenta vår som hadde hoftegips, hadde ellers ikke kjøpt akkurat den tror jeg), emmaljunga scooter, peg perego og noen triller[emoji23] vi (jeg) har vogndilla! Vi har fortsatt begge city crossene, men lurer på å selge den ene og kjøpe ny vogn[emoji85] såfall blir det enten silvercross eller emmaljunga tror jeg.