Vogn!

Jeg har en bugaboo buffalo til gutten min på 9 mnd. Angrer ikke et sekund på det kjøpet!
Ja, «alle» har den, men med god grunn!
Nå ventes nr to så da trenger jeg en søskenvogn. Skal derfor bytte til bugaboo donkey som kan brukes som både dobbel- og enkelvogn. [emoji7]
 
Er det noen som har erfaring med Silver Cross Wave? Ser så fin ut [emoji5] og tror ikke jeg har sett noen som har den.
 
Jeg liker godt silvercross, men har ikke hatt den selv. Vi har hatt emmaljunga city cross til begge vi har fra før og har vært veldig fornøyd med den da! Har også hatt Stokke xplory (var super til jenta vår som hadde hoftegips, hadde ellers ikke kjøpt akkurat den tror jeg), emmaljunga scooter, peg perego og noen triller[emoji23] vi (jeg) har vogndilla! Vi har fortsatt begge city crossene, men lurer på å selge den ene og kjøpe ny vogn[emoji85] såfall blir det enten silvercross eller emmaljunga tror jeg.
 
Jeg liker godt silvercross, men har ikke hatt den selv. Vi har hatt emmaljunga city cross til begge vi har fra før og har vært veldig fornøyd med den da! Har også hatt Stokke xplory (var super til jenta vår som hadde hoftegips, hadde ellers ikke kjøpt akkurat den tror jeg), emmaljunga scooter, peg perego og noen triller[emoji23] vi (jeg) har vogndilla! Vi har fortsatt begge city crossene, men lurer på å selge den ene og kjøpe ny vogn[emoji85] såfall blir det enten silvercross eller emmaljunga tror jeg.

Hehe[emoji6] Skjønner at du har vogndilla, det finnes jo så mye fint! Jeg Får ta en titt på emmaljunga city cross og da [emoji2] har ikke vært i butikken ennå og sett de live, så blir vel da jeg bestemmer meg endelig. Drøyer et par uker med det. Greit å dele opp gledene[emoji2]
 
Back
Topp