Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan sittedelen på den vogna vendes?Har mountain buggy med svingbare hjul og den er super i terreng!
Ender nok opp med Bugaboo donkey vi også Er ikke så mye å velge mellom av tvillingvogner. Sett litt på Emmaljunga double viking 735, den virker mer solid. Men veldig liten bag på den
Har trillet mye på tvillingene til venninnen min, og jeg synes donkey er veldig god! Den er ikke så himla stor, så den kommer inn over alt, og den er enkel og lett å trille. Tror vi blir veldig fornøyde med den [emoji4]
Enig. Vi har kjøpt en Emmaljunga classisk modell. Tung får den bare være, blir ikke offroad på oss. HeheElsker emmaljunga sine [emoji173] tror jeg vil ha det. Men er så redd den blir for tung.
Ja sant. Jeg har 99% bestemt meg for edge duo [emoji173]Enig. Vi har kjøpt en Emmaljunga classisk modell. Tung får den bare være, blir ikke offroad på oss. Hehe
Er den vi også har, bare ikke nyeste modellen da. Vi kjøpte brukt og jeg gleder meg allerede til å bruke den. Hehe. Er så god, lun og trygg føler jeg. Ikke minst sportsdelen også.Ja sant. Jeg har 99% bestemt meg for edge duo [emoji173]
Er den vi også har, bare ikke nyeste modellen da. Vi kjøpte brukt og jeg gleder meg allerede til å bruke den. Hehe. Er så god, lun og trygg føler jeg. Ikke minst sportsdelen også.
Enig med deg. Vi var super heldige og fikk kjøpt brukt som kun kan sees på dekkene. Betalte bare 6000 for bag og sportsdel så var svinheldige. Hehe.Hvis jeg finner en fin, så tror jeg vi skal kjøpe brukt også. Men jeg er veldig nøye på hvordan den skal se ut Innerst inne vil jeg kjøpe ny, men jeg vet det vil være lurest å kjøpe brukt
Wow, så bra! [emoji16]Enig med deg. Vi var super heldige og fikk kjøpt brukt som kun kan sees på dekkene. Betalte bare 6000 for bag og sportsdel så var svinheldige. Hehe.