Vogn

Jeg har ikke personlig erfaring, men "alle" venninnene mine har den. Tenkte det skulle bli vår vogn også, til jeg så at du ikke kan ha sportsdelen snudd mot den som kjører :( Ellers virker det som en super vogn!
Holder med deg. Er så utrolig viktig å kunne snu den delen!
 
Vi har kjøpt Emmaljunga NXT90F [emoji7] Gleder meg til å bruke den!! [emoji7][emoji1373] Uvirkelig at JEG er vogneier og skal ha mitt eget gull oppi der [emoji33][emoji7]
 
Har Bugaboo Buffalo, og holder på den. Tror vi kjøpet nytt trekk/stoffsett til den, men ellers er den i topp stand.
Kanskje vi går for en City mini GT som ekstravogn.
 
Ønsker blå stokke trailz
 
Ja det går jo sikkert på de fleste. Men er det bedre med fire like store hjul eller funker det med de som har to litt mindre også? Tenker da spesielt på grusveier, snø og sånne ting.
Litt usikker på det egentlig... dette er vår første, så har liksom ikke trilla så mange vogner [emoji14] men har trilla både svinghjul hvor to er litt mindre og fire store fast hjul igjennom sørpe, og det er tungt åkke som :) men store hjul er vel hakket bedre på alle forhold, men babyjogger city elite har jo 3 like store, kraftige hjul som jeg kan tenke meg takler det meste, og det fremmerste hjulet er svinghjul. Den er en drøm å trille inne på sentere, i byen osv i allefall :)
Vi skal i allefall ha den når barnet er blir så stort at vi ikke føler det er nødvendig å kunne snu sportsdelen :)
 
Vi tenker stokke trailz da den har så stor bag, og kidsa i familien har vært ganske lange. Så tenkervi babyjoggerelite som tillegsvogn /joggevogn når babyen kan være i sportsdelen :) gleder meg til vognshopping [emoji173]️
 
Jeg klarer ikke bestemme meg jeg. Enten bugaboo buffalo eller babyjogger city elite! Det positive med bugaboo er jo at sportsdelen kan vendes mot meg.. tryggere for meg og mini! Prisforskjellen er enorm også da[emoji85]
 
Jeg har bare hatt emmaljunga til barna mine å har vært så fornøyd at det blir det denne gangen også.
 
Sist gang hadde jeg simo og mountain buggy. Ingen av de frister igjen. Jeg sa til meg selv hele tiden at jeg skulle ha Emmaljunga. Men nå er jeg neimen ikke sikker. Jeg har heller ikke sett på de vognene siden 2012 omtrent.
Eneste jeg vet, er at jeg skal ha Duovogn nå. Ikke kombi. :)

Hva er forskjell på duo å kombi? :)
 
Ble emmaljunga nxt90 her [emoji173]️[emoji1374] Så fornøyd - også fikk det på tilbud også [emoji38]
 
Noen som har en vogn med bag og sittedel å anbefale som tar veldig liten plass i bil?Har en stor dansk odder vogn som er alt for stor for bilen..
 
Her blir det tvillingvognen til Bugaboo (husker ikke i farta hva den heter [emoji28]). Er så heldig at vi får kjøpt den pent brukt av et vennepar som også har tvillinger i barneflokken sin, og er ferdig med å få barn [emoji4]
 
Mannen har sagt at dette ville han sette seg godt inni og det er jeg veldig glad for. Litt av en jungel. Heldigvis er han både flink og grundig, i tillegg til at vi har de samme ønskene/kriteriene for hva vi ønsker oss i ei vogn.

Gleder meg til den dagen vi skal begynne med prosjekt vogn! :D For det er enda litt for tidlig ennå... :p
 
Her blir det tvillingvognen til Bugaboo (husker ikke i farta hva den heter [emoji28]). Er så heldig at vi får kjøpt den pent brukt av et vennepar som også har tvillinger i barneflokken sin, og er ferdig med å få barn [emoji4]

Ender nok opp med Bugaboo donkey vi også:) Er ikke så mye å velge mellom av tvillingvogner. Sett litt på Emmaljunga double viking 735, den virker mer solid. Men veldig liten bag på den:(
 
Vi skal også ha Stokke trailz tror jeg[emoji6] jeg er 1,77 cm høy og har funnet ut at mountain boggy kan jeg bare glemme [emoji23]
 
Dere som har peiling på vogner - er det fire faste hjul som fungerer best om man skal gå mye på grusveier og en del ulendt terreng, eller kan svingbare være like bra? Noen vogner å anbefale som funker på de fleste typer underlag og terreng?

Har mountain buggy med svingbare hjul og den er super i terreng!
 
Back
Topp