Vogn

Synes Emmaljunga sine vogner er utrolig fine og se på. Gode og stødige vogner. Men dessverre veldig tunge og store. De tar ofte hele bagasjerommet i bil. Det vi ser på jobb (jobber i barneutstyrs butikk) er at veldig mange kommer å kjøper ei mindre trille når barnet vokser ut av bagen, nettopp fordi vogna blir veldig tung og stor. Jeg har hatt city cross selv og syntes den ble veldig upraktisk etterhvert.

For meg er det et must med svingbare hjul foran som kan låses når man triller i ujevnt terreng og i mye snø. Er så mye lettere å komme seg frem når hjulene foran er svingbare :) Jeg har baby jogger city elite til datteren min nå og er veldig fornøyd med den.
Ellers liker jeg stokke trailz veldig godt, men den blir dessverre alt for høy for meg.

Jeg synes jo de herre emmaljunga er sinnsykt fine, samme med stokke trailz som jeg egentlig hadde sett meg ut. Men testtrilla babyjogger city elite-vogna til svigerinna mi, og jeg er solgt. Den er høy, enkel å legge sammen, ikke så dyr og når man kan bruke den fra start til ungen ikke sitter i vogn lenger :)
Ikke den peneste vogna, men helt fantastisk å trille :)
179d84dd54dd5f353882a66cb8fc524a.jpg
a66240662d3355b355bda42265d7a94c.jpg

Den er helt fantastisk [emoji7] Har den selv til datteren min. Eneste jeg savner er at man ikke kan ha barnet sittende mot seg.

Jeg har faste store lufthjul [emoji14] de luxe understellet. Haaater svingbare hjul. Tåler ikke brøtekanter ol. noe som var et ganske så stort kriterie for vogn her. Robust, solid vogn :) også er de så vannvittig fine!

Du kan jo låse hjulene så du kommer deg gjennom brøytekanter og sånt ;)

Jeg har falt litt for denne vognen, tutek turan silver duo vogn. Jeg vet ikke hvordan den er i bruk, men syns den dekker alle mine krav [emoji4]
Visst noen har erfaring med denne så ønsker jeg mer enn gjerne en tilbakemelding [emoji4]
42e149f4e92fb216374a250ccd96cefa.jpg

Denne her er er jeg også heelt forelsket i :-)

Har dårlig erfaringer med låsbare hjul :) hengslene knakk på en vogn, vognen veltet med unge oppi på en isete og dum brøytekant :( (var ikke meg dette skjedde med)
Oi :o Høres skummelt ut ja. Har aldri hørt om at det har skjedd før. Men skjønner det blir en dårlig erfaring da ja :/

Å kjøpe vogn er noe av det jeg gleder meg mest til i svangerskapet [emoji7][emoji7]

Jeg var veldig fornøyd med den jeg hadde sist men nå finner jeg de ikke noen plass? Fins ikke teutonia lenger? Brukte forresten ikke vognpose selv om jeg fikk på høsten. Babyen skal jo ikke koke. Det er nok med korthåret saueskinn, klær og en god dyne :)

Den er kanskje ikke så mye kortete, men den er smal, og mye smalere i fot enden. Så det vil ikke være stor plass til noe vognpose oppi. Noe som er viktig etter min mening på den årstiden vi skal få [emoji5]
Gikk fint med vognpose i vår :) kunne sikkert vært litt større, men opplevde det aldri som noe problem.

Den er helt fantastisk [emoji7] Har den selv til datteren min. Eneste jeg savner er at man ikke kan ha barnet sittende mot seg.
Samme her - syntes den var helt fantastisk enkel å ha med seg overalt, og tar ikke så stor plass heller. Vi har hatt den med på reiser også, veldig praktisk :)

Ungen nå er ikke spesielt interessert i å sitte i vogn lenger, så bruker nok hans City Elite til nr2 :)

Jeg har emmaljunga Citycross etter storebror! Var veldig fornøyd med bagdel, men sportsdelen er veldig lav synes jeg, og selene i vognen er håpløse :p Lurer på om vi skal kjøpe en søskenvogn nå :) eldste er 1 år og 10 mnd når baby blir født..

Det er egentlig det eneste jeg og har synes vært litt kjipt. Men det er ikke en dealbreaker. Men hva synes du om bagdelen? Er den for smal?

Lufta for samboern at vi kanskje må kjøpe en vogn til bag-tiden, og så kanskje selge og kjøpe babyjoggern når den kan sitte. Så kanskje det blir emmaljunga alikevel xD

Det er egentlig det eneste jeg og har synes vært litt kjipt. Men det er ikke en dealbreaker. Men hva synes du om bagdelen? Er den for smal?

Lufta for samboern at vi kanskje må kjøpe en vogn til bag-tiden, og så kanskje selge og kjøpe babyjoggern når den kan sitte. Så kanskje det blir emmaljunga alikevel xD
Jeg har ikke brukt bagen selv, men vi har den på jobb og jeg synes bagen virker romslig. Kanskje litt smal nede, men ikke for smal. Har ikke inntrykk av at kundene som har kjøpt den synes den er for smal. Får fint plass til vognpose i den :)

Jeg har ikke brukt bagen selv, men vi har den på jobb og jeg synes bagen virker romslig. Kanskje litt smal nede, men ikke for smal. Har ikke inntrykk av at kundene som har kjøpt den synes den er for smal. Får fint plass til vognpose i den :)
Er vel noe man bare må se og kjenne på selv :) har stor bil, så ikke noe problem å få med seg ei litt stor vogn i starten heller :)

Har rukket å se litt på emmaljunga super nitro og mondial de luxe da. Er litt fan av svinghjul, og forstår ikke hvorfor de får så mye hat, de kan jo som regel låses. (mvh førstegangsfødene) :p

Er vel noe man bare må se og kjenne på selv :) har stor bil, så ikke noe problem å få med seg ei litt stor vogn i starten heller :)

Har rukket å se litt på emmaljunga super nitro og mondial de luxe da. Er litt fan av svinghjul, og forstår ikke hvorfor de får så mye hat, de kan jo som regel låses. (mvh førstegangsfødene) :p
Jeg har skrekken for en opplevelse da vi skulle av buss og over brøytekant. En bekjent hadde svingbare hjul og hengslene knakk og vogn med unge veltet.. var ikke noe gøy [emoji14] så jeg har fått helt noia for slike hjul. Skjønner de kan være kjekke til våren og sommeren, men vinter klarer jeg bare ikke å få lagt fra meg. Er smak og behag sånn ellers :)

Jeg har skrekken for en opplevelse da vi skulle av buss og over brøytekant. En bekjent hadde svingbare hjul og hengslene knakk og vogn med unge veltet.. var ikke noe gøy [emoji14] så jeg har fått helt noia for slike hjul. Skjønner de kan være kjekke til våren og sommeren, men vinter klarer jeg bare ikke å få lagt fra meg. Er smak og behag sånn ellers :)
:o det skal jo ikke skje da. Det må jo ha vært en feil med vogna. Men blir mer og mer dytta mot emmaljunga [emoji85]
Nei huff. Nå tror jeg du overbeviste meg :p

Back
Topp