Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes jo de herre emmaljunga er sinnsykt fine, samme med stokke trailz som jeg egentlig hadde sett meg ut. Men testtrilla babyjogger city elite-vogna til svigerinna mi, og jeg er solgt. Den er høy, enkel å legge sammen, ikke så dyr og når man kan bruke den fra start til ungen ikke sitter i vogn lenger
Ikke den peneste vogna, men helt fantastisk å trille
![]()
![]()
Jeg har faste store lufthjul [emoji14] de luxe understellet. Haaater svingbare hjul. Tåler ikke brøtekanter ol. noe som var et ganske så stort kriterie for vogn her. Robust, solid vognogså er de så vannvittig fine!
Har dårlig erfaringer med låsbare hjulDu kan jo låse hjulene så du kommer deg gjennom brøytekanter og sånt![]()
Jeg har falt litt for denne vognen, tutek turan silver duo vogn. Jeg vet ikke hvordan den er i bruk, men syns den dekker alle mine krav [emoji4]
Visst noen har erfaring med denne så ønsker jeg mer enn gjerne en tilbakemelding [emoji4]
![]()
OiHar dårlig erfaringer med låsbare hjulhengslene knakk på en vogn, vognen veltet med unge oppi på en isete og dum brøytekant
(var ikke meg dette skjedde med)
Ja, jeg vet det er forskjell på modellene innenfor hvert merke også.Må bare si at det kommer vel an på modellen? Den jeg har, har ikke smal sportsdel, den er stor/romslig, men lun![]()
Gikk fint med vognpose i vårDen er kanskje ikke så mye kortete, men den er smal, og mye smalere i fot enden. Så det vil ikke være stor plass til noe vognpose oppi. Noe som er viktig etter min mening på den årstiden vi skal få [emoji5]
Samme her - syntes den var helt fantastisk enkel å ha med seg overalt, og tar ikke så stor plass heller. Vi har hatt den med på reiser også, veldig praktiskDen er helt fantastisk [emoji7] Har den selv til datteren min. Eneste jeg savner er at man ikke kan ha barnet sittende mot seg.
Det er egentlig det eneste jeg og har synes vært litt kjipt. Men det er ikke en dealbreaker. Men hva synes du om bagdelen? Er den for smal?Den er helt fantastisk [emoji7] Har den selv til datteren min. Eneste jeg savner er at man ikke kan ha barnet sittende mot seg.
Jeg har ikke brukt bagen selv, men vi har den på jobb og jeg synes bagen virker romslig. Kanskje litt smal nede, men ikke for smal. Har ikke inntrykk av at kundene som har kjøpt den synes den er for smal. Får fint plass til vognpose i denDet er egentlig det eneste jeg og har synes vært litt kjipt. Men det er ikke en dealbreaker. Men hva synes du om bagdelen? Er den for smal?
Lufta for samboern at vi kanskje må kjøpe en vogn til bag-tiden, og så kanskje selge og kjøpe babyjoggern når den kan sitte. Så kanskje det blir emmaljunga alikevel xD
Er vel noe man bare må se og kjenne på selvJeg har ikke brukt bagen selv, men vi har den på jobb og jeg synes bagen virker romslig. Kanskje litt smal nede, men ikke for smal. Har ikke inntrykk av at kundene som har kjøpt den synes den er for smal. Får fint plass til vognpose i den![]()
Jeg har skrekken for en opplevelse da vi skulle av buss og over brøytekant. En bekjent hadde svingbare hjul og hengslene knakk og vogn med unge veltet.. var ikke noe gøy [emoji14] så jeg har fått helt noia for slike hjul. Skjønner de kan være kjekke til våren og sommeren, men vinter klarer jeg bare ikke å få lagt fra meg. Er smak og behag sånn ellersEr vel noe man bare må se og kjenne på selvhar stor bil, så ikke noe problem å få med seg ei litt stor vogn i starten heller
Har rukket å se litt på emmaljunga super nitro og mondial de luxe da. Er litt fan av svinghjul, og forstår ikke hvorfor de får så mye hat, de kan jo som regel låses. (mvh førstegangsfødene)![]()
Jeg har skrekken for en opplevelse da vi skulle av buss og over brøytekant. En bekjent hadde svingbare hjul og hengslene knakk og vogn med unge veltet.. var ikke noe gøy [emoji14] så jeg har fått helt noia for slike hjul. Skjønner de kan være kjekke til våren og sommeren, men vinter klarer jeg bare ikke å få lagt fra meg. Er smak og behag sånn ellers![]()