LilleFersken <3
Betatt av forumet
hva er din drømmevogn?
Legg gjerne med bildet
Legg gjerne med bildet

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hvilken farge ?Har en emmaljunga mondial de luxe, som kommende storebror har bruktden er herlig <3
Grå med hvitt skinnfeltHvilken farge ?
Vi har sett en del på samme vogn. Men er så usikker på understell. Svingbare hjul eller ikke?Grå med hvitt skinnfelt![]()
Har hørt flere si det. At den er utrulig brukervennligJeg synes jo de herre emmaljunga er sinnsykt fine, samme med stokke trailz som jeg egentlig hadde sett meg ut. Men testtrilla babyjogger city elite-vogna til svigerinna mi, og jeg er solgt. Den er høy, enkel å legge sammen, ikke så dyr og når man kan bruke den fra start til ungen ikke sitter i vogn lenger
Ikke den peneste vogna, men helt fantastisk å trille
![]()
![]()

Er vel kåra best i test en del ganger. Men det er liksom ikke sånn "koselig" vognHar hørt flere si det. At den er utrulig brukervennlig![]()
Jeg har faste store lufthjul [emoji14] de luxe understellet. Haaater svingbare hjul. Tåler ikke brøtekanter ol. noe som var et ganske så stort kriterie for vogn her. Robust, solid vognVi har sett en del på samme vogn. Men er så usikker på understell. Svingbare hjul eller ikke?
Venninna mi har den vogna, og baggen er fryktelig liten og vogna blir alt for åpen etter min smak når ungen ikke kan ligge i baggen lengre, noe den heller ikke kan lenge grunnet plassmangel. Så det er ikke noe jeg vil ha ivertfall.Jeg synes jo de herre emmaljunga er sinnsykt fine, samme med stokke trailz som jeg egentlig hadde sett meg ut. Men testtrilla babyjogger city elite-vogna til svigerinna mi, og jeg er solgt. Den er høy, enkel å legge sammen, ikke så dyr og når man kan bruke den fra start til ungen ikke sitter i vogn lenger
Ikke den peneste vogna, men helt fantastisk å trille
![]()
![]()
Godt å høre andre erfaringerVenninna mi har den vogna, og baggen er fryktelig liten og vogna blir alt for åpen etter min smak når ungen ikke kan ligge i baggen lengre, noe den heller ikke kan lenge grunnet plassmangel. Så det er ikke noe jeg vil ha ivertfall.
Vi har simo vogn til storesøster, og er fornøyd med den, men vet ikke om vi burde ha 2 vogner da hun vil være 23 mnd når babyen kommer.
Og da har jeg en unnskyldning for å kjøpe emmaljunga[emoji6]
Den er kanskje ikke så mye kortete, men den er smal, og mye smalere i fot enden. Så det vil ikke være stor plass til noe vognpose oppi. Noe som er viktig etter min mening på den årstiden vi skal få [emoji5]Godt å høre andre erfaringerhar ikke sett liggedelen enda da, men sånn i mål er den ikke mye mindre enn andre jeg leser om. Men den ser jo liten ut på bilder så
![]()
Må si meg enig med deg, men kommer vel litt an på hvor i landet man bor også [emoji14]Den er kanskje ikke så mye kortete, men den er smal, og mye smalere i fot enden. Så det vil ikke være stor plass til noe vognpose oppi. Noe som er viktig etter min mening på den årstiden vi skal få [emoji5]
Blir vell kaldt de fleste steder her i landet føler jeg om vinteren [emoji6]Må si meg enig med deg, men kommer vel litt an på hvor i landet man bor også [emoji14]
Der nettopp det som holder svinghjul tilbake hos oss og. Så vi ender sikkert opp med 4 faste lufthjulJeg har faste store lufthjul [emoji14] de luxe understellet. Haaater svingbare hjul. Tåler ikke brøtekanter ol. noe som var et ganske så stort kriterie for vogn her. Robust, solid vognogså er de så vannvittig fine!
mannen vil ha den som er mørkest i fargen på bagen (black) og eg vil ha den i midten (grey).Hodet fungerer ikke helt altså. Nå fokuserte jeg på vognen min bare som er veldig lun og har som regel en svett sønn om han har vognpose og alt [emoji14] holdt med dyne og kalesjen her. Og lammeskinnBlir vell kaldt de fleste steder her i landet føler jeg om vinteren [emoji6]
Godt valg ville jeg sagt!!! hihi [emoji7] (blir nesten som å promotere sin egen vogn)[emoji23]Der nettopp det som holder svinghjul tilbake hos oss og. Så vi ender sikkert opp med 4 faste lufthjulmannen vil ha den som er mørkest i fargen på bagen (black) og eg vil ha den i midten (grey).
Hihi [emoji6] er vell sånn med oss alle i denne tiden [emoji23]Hodet fungerer ikke helt altså. Nå fokuserte jeg på vognen min bare som er veldig lun og har som regel en svett sønn om han har vognpose og alt [emoji14] holdt med dyne og kalesjen her. Og lammeskinn
Er litt flaut altså! [emoji16]Hihi [emoji6] er vell sånn med oss alle i denne tiden [emoji23]