LilleFersken <3
Betatt av forumet
Hehe, skjønner egGodt valg ville jeg sagt!!! hihi [emoji7] (blir nesten som å promotere sin egen vogn)[emoji23]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, skjønner egGodt valg ville jeg sagt!!! hihi [emoji7] (blir nesten som å promotere sin egen vogn)[emoji23]

Og var skikkelig digg å kunne bruke bagdelen som vuggeHehe, skjønner egde er sååå lekker de vognene. Også elsker jeg at bagdelen er så stor og god [emoji813]red
Er akkurat den jeg har, bare med de store hjuleneJeg har siklet på emmaljunga mondial delux, den er sååå nydelig! Ønsker akkurat denne [emoji7][emoji7]
![]()
Er du fornøyd med den?Er akkurat den jeg har, bare med de store hjulene![]()
Jeg er mer enn fornøydEr du fornøyd med den?har vært litt att og frem ift svingbare eller faste hjul, men tror jeg ender opp med akkurat dette understellet
synst ikke de understellene med svingbare hjul er like fine
![]()
Kan en?Og var skikkelig digg å kunne bruke bagdelen som vugge![]()
Det er jo genialtTar og knipser bagdelen av undestellet og den har liksom bøyler under så den får vuggefunskjonKan en?Det er jo genialt
Jeg er i full sving med å promotere vognen min jeg visstnok [emoji23]Har ikke tenkt tanken enda jeg altså! Noen dere anbefaler?![]()
Så godt å høreJeg er mer enn fornøydsynes jeg kommer meg rundt der jeg skal på lik linje med egentlig alle vogner jeg har sett her i byen (Ålesund) og på Amfi Moa (norges største kjøpesenter?)
HahahaJeg er i full sving med å promotere vognen min jeg visstnok [emoji23]
Vi begynte på tanken når vi ventet sist. Så er egentlig bare begynt på fortsettelsen av den tankenHar ikke tenkt tanken enda jeg altså! Noen dere anbefaler?![]()

Jeg har siklet på emmaljunga mondial delux, den er sååå nydelig! Ønsker akkurat denne [emoji7][emoji7]
![]()
Må bare si at det kommer vel an på modellen? Den jeg har, har ikke smal sportsdel, den er stor/romslig, men lunVi har hatt emmaljunga en sportsvogn som ikke finnes lenger(lignet på mondial understellet) med city cross bag på(?den med vuggefunksjon jeg ville ha som jeg sldri brukte), og en tfk joggster twist. Jeg likte flere timg med begge. Og jeg mislikte flere ting med begge. Som at trehjulingen velta da han sto ute og skulle sove fordi Houdini klarte å åle seg ut av selene og bakover. Så tviler sterkt på at det blir tre hjul en gang til. Emmaljunga syntes jeg hadde litt smal sportsdel etterhvert og selene var korte og trange. Emmaljunga var stadig, men foretrakk å trille tfk. Vi lot emmaljungaen havne i bhg som sovevogn (det var her vi merket det med selene, løste seg jo med ekstra). Vi har solgt begge to.
Så jeg vet litt hva jeg ikke vil ha, men jeg vet ikke helt hva jeg vil ha [emoji23] Tror jeg vil ha en fiehjuling med svingbare og låsbare hjul foran. Det blir jo tross alt en lang vinter (men i år har den jo ikke vært ille her).
Jeg har snust litt på Stokke trailz, Cybex Priam, UppaBaby Vista, Buggabo (den blir det nok ikke), Britax Go Big (tror jeg den heter) og Emmaljunga NTX90. Kun snust på nett så langt, så må kikke på de etterhvert. Og kjøre litt i butikk. Jeg har to store Voksi City poser og de ser ut til å ikke passe Stokke sportsdel, så får vi se om det taler imot. Jeg vil ha stor bag i hvert fall! (Oi, dette ble langt)