Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi valgte denne vogna sist gang fordi den er stødig å trille både på asfalt og i skogen. I tillegg er den lett å bære. Vi bodde i 2.etg med bratt trapp den gangen og det var ingen problem å ta med baggen opp. Vi fikk også plass til den i bila vår. Har ikke angret på valget og gleder meg til å bruke den igjenEr det "in" med emmaljunga? Ser det er så mange som har kjøpt eller skal ha det merketHva var grunnen for at du valgte emmaljunga? Selv valgte jeg denne vognen av praktiske årsaker mtp både bag og hjul, at jeg liker de klassiske vognene og at den er fin
![]()
Vi kjøpte den (mondial, den største typen) fordi den er romslig til vinterpose og jeg likte utseende på den. Men den er stor og tung om den må bæres/flyttes - det være seg inn og ut av bil eller opp og ned trapp. Hjulene er store og solide og kommer seg frem overalt her, men jeg angrer på at jeg ikke kjøpte med svinghjul, for den blir i meste laget tung å trille synes jeg. Kjøpte Babyjogger City Elite etter 7mnd og brukte ikke emmaljungaen etter det. Kommer nå til å kjøpe bag til babyjoggeren og bruke den mest. Emmaljungaen blir nok kun brukt "hjemmefra" for jeg synes fremdeles den er finest.Er det "in" med emmaljunga? Ser det er så mange som har kjøpt eller skal ha det merketHva var grunnen for at du valgte emmaljunga? Selv valgte jeg denne vognen av praktiske årsaker mtp både bag og hjul, at jeg liker de klassiske vognene og at den er fin
![]()
Vi valgte Emmaljunga av flere grunner. Først og fremst syns jeg de er av de fineste vognene, jeg liker de klassiske vognene best når det kommer til utseende. Jeg har også familie og venner som har Emmaljunga, og samme understell som vi har valgt, og jeg syns det er gode vogner å trille. Selvfølgelig syns jeg de litt lettere vognene med 3 hjul er gode å trille å, men de passer ikke vår "livsstil" like godt. Jeg ville ha en vogn som var god om vinteren og på litt ullent terreng, da vi er to som elsker snø og vinter og er mye i skogen og på fjellet hele året. Vi blir vel å kjøpe en litt lettere vogn også senere, men i første omgang tror jeg at jeg blir veldig fornøyd med den vi har valgtEr det "in" med emmaljunga? Ser det er så mange som har kjøpt eller skal ha det merketHva var grunnen for at du valgte emmaljunga? Selv valgte jeg denne vognen av praktiske årsaker mtp både bag og hjul, at jeg liker de klassiske vognene og at den er fin
![]()
Samme som vi har da, bare annen farge. Vår har stått i stua i over en uke nå, og jeg er borte å prøvetriller den litt hver dagI dag har vi vært å kjøpt vogn!!!!
Det ble Emmaljunga Edge duo i svart farge. Den er utrolig fin <3 <3
Vi valgte chrome classic understellet!!
Samme som vi har da, bare annen farge. Vår har stått i stua i over en uke nå, og jeg er borte å prøvetriller den litt hver dagSamboeren har fått beskjed om at han ikke får sette den inn på barnerommet enda, jeg må se ferdig på den først. Og i dag har vi kjøpt voksi urban pose også, 25% tilbud på barnas hus til alle medlemmer. Kjempekjekt!! Gleder meg sånn til å trille turer til vinteren!!!