Vogn

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ja, det er enda tidlig, men har dere tanker rundt hva slags vogn dere skal ha? Vi bruker den samme som vi hadde forrige gang. Har måttet begynne å vaske allerede grunnet mugg og møkk. Det går heldigvis av i vaskemaskinen. Var litt engstelig for at det ikke lot seg vaske.. Men det gikk helt fint! :) Heldigvis..

Simo kombi fra sist gang

Simo er fine.. Vi har en brio happy duo. Veldig glad i den vognen :)

Vi har såvidt begynt å se på vogner. Har fått anbefalt Emmaljunga på det varmeste, så ser litt på disse vognene nå. Vi bor på landet, og må ha en vogn som tåler grus og noe terreng, samt som selvfølgelig må tåle is og snø, og med plass til vinterpose:-) Det er så spennende og gøy å se på utstyr<3

Har ikke vært på aktiv leting nei.
Er noe med den 12-ukers grensen for min del...
Men kikket på naboen sin og den var akkurat slik jeg kunne tenkt meg.
Det var en Stokke Trailz.

Jeg har tenkt litt på brio smile og brio go next. Må ha en vogn som kan bli liten med tanke på at jeg har en polo :p vi får prøve litt når tiden er inne for det ;)

Har ikke vært på aktiv leting nei.
Er noe med den 12-ukers grensen for min del...
Men kikket på naboen sin og den var akkurat slik jeg kunne tenkt meg.
Det var en Stokke Trailz.

Ja, den ser jeg.. Er vel sånn for de fleste ;) Hadde det ikke vært for storopprydding og en muggoppdagelse hadde jeg ikke vært inne på tanken selv. :P

Men er det den nye til Stokke? Den er veldig fin!

Ja, den ser jeg.. Er vel sånn for de fleste ;) Hadde det ikke vært for storopprydding og en muggoppdagelse hadde jeg ikke vært inne på tanken selv. :P

Men er det den nye til Stokke? Den er veldig fin!
Jeg vet egentlig ikke :P
Er ikke "up-to-date" på vognmarkedet. 9 år siden sist jeg hadde baby, så det er nok veldig mye nytt!

Sånn egentlig har jeg veldig lyst på en trehjuling, men fordi man ikke kan ha barnet mot seg når man går over til sportsdelen er det dessverre helt utelukket... Men det er mange fine vogner der ute :)

Sånn egentlig har jeg veldig lyst på en trehjuling, men fordi man ikke kan ha barnet mot seg når man går over til sportsdelen er det dessverre helt utelukket... Men det er mange fine vogner der ute :)
Spørs heilt ka trehjulig du velge. Eg hadde Quinny 3XL Comfort, der kunne eg velga retning :)
1018465_0.jpg

Til minien har me Brio s.mile, og e kjempefornøyd :)
ContactSheet-deepocean.jpg
No blir da berre 15mnd mellom minien og spireliten, så no e eg på jekt ette søskenvogn...ser foreløbig ut så da blir Bugaboo Donkey Duo, men den e så himla dyr :( må nok sjå om eg finne ei brukt.
bugaboo_donkey.jpg

Vil jo ha muligheten t å ha begge mot meg, men ikkje alt for stor og tung vogn. Greit å kunna bruka samma vogn om du har ein eller to onga med deg, uten at da ser heilt løgnas ut :p

Andre alternativ e
Baby Jogger City Select
Baby_Jogger_CS.png

Steelcraft Strider Plus
outing2.jpg

Beemoo Premium
Premium-Syskonvagn-Side3.jpg

Stokke Crusi
stokke-crusi-oversikt.jpg

Har TFK fra sist så beholder den :-)

Holder på å se hva de er eg skal velge mellom blir 24 mnd mellom mine så må bestemme meg om eg skal ha søsken vogn eller ikke.

Holder på å se hva de er eg skal velge mellom blir 24 mnd mellom mine så må bestemme meg om eg skal ha søsken vogn eller ikke.

Ja, det skjønner jeg blir en vurdering. :) Jeg tror jeg ville hatt en søskenvogn. Men jeg har friskt i minne min daværende 2-åring som NEKTET å gå i snøen :p

Ja, det skjønner jeg blir en vurdering. :) Jeg tror jeg ville hatt en søskenvogn. Men jeg har friskt i minne min daværende 2-åring som NEKTET å gå i snøen :p

De var liksom den leveringen til bhg eg tenkte på siden de er ca 30 min men har bæremais så kan jo bruke den vist eg må

Back
Topp