Vogn

De var liksom den leveringen til bhg eg tenkte på siden de er ca 30 min men har bæremais så kan jo bruke den vist eg må

Mhmm... Det er jo den som er "verst", hvis man ikke har bil.. Husker da vi begynte å prøve i 2012, tittet jeg på søskenvogner. Nå slapp vi å iverksette planene, siden prøvingen tok tid, men det er blitt et mye penere og praktisk søskenvognmarked siden den gang. :)

Den hadde jeg og lyst på til min første, men så vart vi introdusert for Emmaljunga å da var vi solgt:D
hehe, ja noen ganger er det sånn :P jeg har kikket på forskjellige emmaljunga mange ganger, men det er noe med de som jeg ikke får til å like, så jeg havner alltid tilbake på simo :D :D

hehe, ja noen ganger er det sånn :p jeg har kikket på forskjellige emmaljunga mange ganger, men det er noe med de som jeg ikke får til å like, så jeg havner alltid tilbake på simo :D :D

De var akuratt min følelse også, angrer falt at jeg ikke kjøpte ny simo til første alle vognene eg har kjøpt har fått i stykker

Emmaljunga av noe slag :-)

Egentlig har jeg sett med ut bugaboo buffalo, men nå har jeg begynt å se litt på Stokke og. De virker på en måte kraftigere og mer solide. Vi starter jo opp med det verste trilleføret :D

Egentlig har jeg sett med ut bugaboo buffalo, men nå har jeg begynt å se litt på Stokke og. De virker på en måte kraftigere og mer solide. Vi starter jo opp med det verste trilleføret :D
Jeg liker også Bugaboo Buffalo, men samboer er ikke fan..

Sånn egentlig har jeg veldig lyst på en trehjuling, men fordi man ikke kan ha barnet mot seg når man går over til sportsdelen er det dessverre helt utelukket... Men det er mange fine vogner der ute :)

Tfk har en bag som heter multi x hvor man han ha barnet mot seg enda lengre. Da gjøres bagen om til en sittedel og denne kan brukes ganske lenge før man må bytte til sportsdelen :-D

Tfk har en bag som heter multi x hvor man han ha barnet mot seg enda lengre. Da gjøres bagen om til en sittedel og denne kan brukes ganske lenge før man må bytte til sportsdelen :-D
Den tror jeg at jeg må kjøpe denne gangen! Må bare få fikset bremsen på tfk'en, så er den god som ny :)

Sånn egentlig har jeg veldig lyst på en trehjuling, men fordi man ikke kan ha barnet mot seg når man går over til sportsdelen er det dessverre helt utelukket... Men det er mange fine vogner der ute :)
Sniker fra des 2014. Jeg har tfk twist. Den er elskbar! Og man kan kjøpe multix bag. I den kan dem ligge helt strak og settes opp litt når dem får interesse for det. Og settes ordentlig opp når dem sitter mer våken. Den er fantastisk.

Sniker fra des 2014. Jeg har tfk twist. Den er elskbar! Og man kan kjøpe multix bag. I den kan dem ligge helt strak og settes opp litt når dem får interesse for det. Og settes ordentlig opp når dem sitter mer våken. Den er fantastisk.

Men hvor lenge kan den brukes? Jeg er sånn veldig fanatisk på det å ha barn vendt mot foreldrene, så det må liksom gå helt til de nesten slutter med vogn ;)

Men hvor lenge kan den brukes? Jeg er sånn veldig fanatisk på det å ha barn vendt mot foreldrene, så det må liksom gå helt til de nesten slutter med vogn ;)

Så lenge kan du nok ikke bruke den. Det står 0-18 mnd på produktinformasjon, så mulig det blir litt vanskelig hvis det er et krav.

Kommer an på størrelsen på barnet. Mener jeg fant en plass hvor det stod vekt. Men finner ikke det igjen. Er allefall til 18 mnd.

Er de med tre hjul hakket mindre stabile? Har stor tung hund som skal med på trilleturer, så er viktig med noe stabilt.

Er de med tre hjul hakket mindre stabile? Har stor tung hund som skal med på trilleturer, så er viktig med noe stabilt.
Då ville eg valgt ei med 4 hjul :)

Helt ny på dette. Hvilke merker er mest aktuelle da; 4 hjul, må tåle terreng/snø etc, men ikke være super-tung og baksete. Lett å manøvrere og lett å pakke sammen. Emmaljunga, brio noen flere?

Back
Topp