Vogn...

Blir city crossen etter storesøster her. Gleder meg til å ta den i bruk igjen

Hadde emmaljunga Edge duo til de to eldste. Var superfornøyd med den, men nå var den utslitt, så måtte ha ny. Og da hadde jeg lyst å prøve noe nytt, så ble brio go på oss :):)

Har Mountain Buggy Urban Jungle etter storesøster, er superfornøyd med den!

Har mbuj, er super fornøyd men tror jeg skal kjøpe en som er mindre når di legger den sammen også:)

Vi har sett på bugaboo donkey. Regner med det er den vi ender opp med Skal selge vogna etter storebror ei Emmaljunga Edge duo med sportsunderstell og lufthjul. Har vært veldig fornøyd med den, men den funker dårlig til tvillinger

Fant ut at vi skal bestille Emmaljunga Edge duo med duo s air understellVis vedlegget 100537

Den hadde egentlig jeg sett for meg også. Men jeg bor på landet og bruker bilen hele tiden.

Så ble city cross på meg. (Dog grå som jeg alltid har ønsket :)

Er det for tidlig å kjøpe vogn?? :)
Vi må jo bestille siden jeg har blitt overbevist om at dette er drømmevognen (2015 modell). Føler det er litt tidlig, bør jeg vente til etter OUL?

Den hadde egentlig jeg sett for meg også. Men jeg bor på landet og bruker bilen hele tiden.

Så ble city cross på meg. (Dog grå som jeg alltid har ønsket :)
Kjekke vogner! Vi fikk faktisk denne i bilen, og vi har liten bil, helt sjokket og overlykkelig! :)

Elsker min City Cross! :) Bor på landet, med mye grusveger, så sving på hjula er ikke aktuelt ;) Må forøvrig finne søskenvogn nå... :)

Vi skal ha emmaljunga :) har vært i butikken og trilla og fått grundig info fra salgsmannen. Den vil koste meg 10 000 kr :O men verdt det. Håper at besteforeldre har lyst til å spytte inn litt.

Har en Basson baby etter storesøster. Ikke helt fornøyd med den, men den funker, så tror ikke jeg gidder bruke penger på noen ny vogn.

Er denne jeg også vil ha :) Hvordan var den å trille ifht. det understellet med fire faste hjul og det uten lutfhjul? :)
Jeg synes den var helt fantastisk!
Jeg hadde jo tenkt å kjøpe eg brukt til 2-3000kr, så planene ble drastisk endret.
Jeg har lest mye positivt om den ift å kjøre på grus, så da var det bankers her i hus! God til by og tur i marka, håper jeg :)
Enda bedre, vi får den i vår minimale Ford Fiesta 2005, i bagasjerommet!

Jeg synes den var helt fantastisk!
Jeg hadde jo tenkt å kjøpe eg brukt til 2-3000kr, så planene ble drastisk endret.
Jeg har lest mye positivt om den ift å kjøre på grus, så da var det bankers her i hus! God til by og tur i marka, håper jeg :)
Enda bedre, vi får den i vår minimale Ford Fiesta 2005, i bagasjerommet!

Høres flott ut :D Kjekt at den passer i små biler også ;)

Back
Topp