Blir city crossen etter storesøster her. Gleder meg til å ta den i bruk igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har brio sing etter storebror, fornøyd med den, det er utgaven før smile! Sikler på smile for den har de tingene jeg savna på sing!Jeg må ha en smidig vogn, bor i leilighet og i byen!
Noen som har erfaringer med Brio smile?
Fant ut at vi skal bestille Emmaljunga Edge duo med duo s air understellVis vedlegget 100537
Kjekke vogner! Vi fikk faktisk denne i bilen, og vi har liten bil, helt sjokket og overlykkelig!Den hadde egentlig jeg sett for meg også. Men jeg bor på landet og bruker bilen hele tiden.
Så ble city cross på meg. (Dog grå som jeg alltid har ønsket![]()
Fant ut at vi skal bestille Emmaljunga Edge duo med duo s air understellVis vedlegget 100537
Jeg synes den var helt fantastisk!Er denne jeg også vil haHvordan var den å trille ifht. det understellet med fire faste hjul og det uten lutfhjul?
![]()
Jeg synes den var helt fantastisk!
Jeg hadde jo tenkt å kjøpe eg brukt til 2-3000kr, så planene ble drastisk endret.
Jeg har lest mye positivt om den ift å kjøre på grus, så da var det bankers her i hus! God til by og tur i marka, håper jeg
Enda bedre, vi får den i vår minimale Ford Fiesta 2005, i bagasjerommet!