Vogn...

Har hatt Emmaljunga Mondial Duo til de to første. Men tror vi skal prøve en Brio Go Next denne gang

Jeg skal ha bugaboo cameleon og bugaboo bee (skal bare kjøpe cocoon te sistnevnte) har disse på loftet her hjemme
Så fornøyd me de. Passer perfekt til vårt behov

Har en emmaljunga Edge duo og en bugaboo cameleon:-) fornøyd med de begge til hvert sitt bruk! Så får vi ta en vurdering når vi nærmer oss sommer om vi skal ha en søskenvogn også, da tror jeg det blir bugaboo donkey:-)

Det er forresten en vogntråd lenger nede, er sikkert endel informasjon der også;)

Vi har Bugaboo cameleon, men vurderer å bytte den til Bugaboo buffalo. Noen som har testet begge disse?

Vi har Bugaboo cameleon, men vurderer å bytte den til Bugaboo buffalo. Noen som har testet begge disse?
Hat vurdert det samme, men for meg blir Buffalo akkurat litt for tung syns jeg.
Den er tyngre å svinge, men positive er at du har store svinghjul

Har ikke helt lagt det fra meg men elsker cameleon min

Har emmaljunga city cross frå sist, er så fornøgd med den på alle måtar at den blir ikkje bytta ut :) Skal ha ny bag da, sidan supreme bagen har fleire smarte ting som ikkje citybagen har.

Vi har den gamle etter de tiande en brio happy! Har vært super fornøyd med den men merker At den er nokså slitt nå så må vel muligens anskaffe meg en ny men aner ikke hva enda...:p

Jeg har ikke prøvt buffalo, kun sett den Syns også at cameleon er fantastisk, å at bag-vogna er mye penere å se på! Men den andre har noen løsninger som er veldi bra, of som jeg savner litt. Alltid store svingbare hjul, og stor kallesje!!

Har emmaljunga city cross etter den kommende storesøster....men må kansje gå for en søskenvogn i tilegg.

Har endelig bestemt meg :)

Emmaljunga mondial/mondial de luxe med duo black air s understell.

Den er jo dyr.. Tenkte først å kjøpe brukt, men de vi har sett på har fått meg til å tenke ny. Vanskelig, men tenker at det kanskje ikke er krise med ny vogn, siden det er første barnet og vi håper på flere etter hvert :) og da kan vi ha samme vogn

Hat vurdert det samme, men for meg blir Buffalo akkurat litt for tung syns jeg.
Den er tyngre å svinge, men positive er at du har store svinghjul

Har ikke helt lagt det fra meg men elsker cameleon min
Jeg har tenkt i de baner jeg også:-) men er også veldig glad i cameleonen... Og min er bare 1 år gammel, valgte den fordi den ble minst og var lettest å trille, men var veldig usikker! Men jeg har jo aldri hatt problemer med å komme frem heller;)

Vi har Emmaljunga Edge Duo fra sist + en Babyjogger city mini. Vurderer å kjøpe mykbag til Babyjoggeren i tilfelle varm seinsommer/høst. Den er så lett å ha med seg!

Har litt lyst på Babyjogger city elite m/bag, men får se det an litt :)

Men jeg skal definitivt kjøpe bilstoladapter til minien!

Har en Simo kombi og en Babyjogger city elite som jeg vurderer å kjøpe bag til. Veldig fornøyd med begge vognene :)

Back
Topp