Vogn

Samme som sist, Brio GO. Kjøper i januar hvis tilbud. Og bilsete som kan klikkes på understellet.
Hadde samme til minsten, begge digget vogna.

Til eldste hadde vi Emmaljunga egde duo, men den ble for stor og tung så byttet den ut med Bugaboo cameleon da han var 9 mnd og vi byttet til sportsvogn, ikke fornøyd og byttet den ut med MB urban jungle, veldig forøyd med den, men synes bagen er litt liten/grunn og vil trille ungen mot meg til den er over 1 år (trillet minsten mot meg til han var over 2 år). Så da utgår den.
Hadde Babyjogger city mini til minste som trille/bilvogn, knallgod vogn som tok liten plass. Så blir enten den eller Bugaboo bee+ som reisetrille/bilvogn.

Jeg har en simo vogn fra 2011 som vi brukte på snuppa. Blir nok vi bruker den igjen, ser nesten ubrukt ut ;)

vi har Simo duo, og bugaboo donkey. Veldig fornøyd med begge. :) Men blir nok å bruke bugaboo, da minsten vil være 16/17 mnd når denne kommer.

Ja den er kjempefin :) jJeg ville og egentlig ha den men var barnevakt just for babyen til vennina mi i forrige uke og nei blir ikke aktuelt med hvit skinn når jeg bor på heia med grusvei og har en stor hund, så må bli grå skinn :)

Ja den er kjempefin :) jJeg ville og egentlig ha den men var barnevakt just for babyen til vennina mi i forrige uke og nei blir ikke aktuelt med hvit skinn når jeg bor på heia med grusvei og har en stor hund, så må bli grå skinn :)

Ja dette skulle egentlig stå under onemoretime :) Er jo ikke helt inni dette :/

Vi beholder Emmaljunga Edge Duo som vi kjøpte til gutten vår, men har etter d kjøpt en brukt Emmaljunga scooter og en Quinny Zapp til byvogn :) Satser på at storebror bruker mindre vog når mini blir født. Er veldig fornøyd med bagdelen til emmaljunga, stor og god. Meeeen bli tung og upraktisk når man går over til sportsdel :(

Vi kjøpte ny emmaljunga edge duo i 2011. Og kommer vi nok til å bruke den til nummer to også, men kjøpe en som er mindre og enklere å ta med seg i tillegg. Synes emmaljungaen er stødig og god å ha med på trilleturer i nærmiljøet, men stor og å ha med seg på senteret, ferier o.l. ;)

Her er jeg heelt blank! Ønsker en vogn med fire hjul, og lang liggedel uten at vognen er for tung eller tr for stor plass i bilen. Hittil har jeg kun sett Basson og Simo med lang liggedel (nesten 1m). Noen som har tips? :)

Jeg vurderer sterkt Easywalker qtro! Kjempefin og god å trille! Tar liten plass, men har stor og god bag! :) hadde emmaljunga Edge duo til snuppa mi, var veldig fornøyd med den også, men den er så stor og tung! Solgte den når hun var ferdig med den :)

Har emmaljunga mondial hvitt skinn:-) veldig fornøyd med den, men blir nok en søskenvogn nå.

Har Baby jogger city elite, men har bare sportsdelen, så må få kjøpt en bag til den :)

Back
Topp