Vogn

Angelise

Elsker forumet
Vet det er veldig tidlig når det gjelder barnevogner, men mannen stilte plutselig spm vedr det i dag!
Vi har en simo kjøpt ny i 2011 og bare brukt til gutten vår.
Jeg har sagt før jeg vil ha ny vogn til neste pga all plass den tar i bilen og er en ganske tung vogn selvom den er god for babyen å ligge i.

Så da er vel spm, noen som kommer til å kjøpe ny vogn, eller beholder du den dere har?

Hvilken vogn vil dere kjøpe/bruke? :)
 
Har en Emmaljunga city cross som e 2 år gammel, kommer til å kjøpe en City bag til den, så har jeg en gullegod vogn:)
 
Vi har også tenkt litt på vogn, men vi har ikke bestemt oss enda :) tenker uansett at det er greit å bestemme seg litt på forhånd, så kan man holde utkikk etter gode tilbud!

Begge søstrene mine har lenge jobbet i barneutstyrsbutikk, så jeg tenkte å spørre dem om råd etter at vi har delt nyheten! Jeg vet at de har svært gode erfaringer med baby jogger fra jobben, så vi vurderer baby jogger city elite med deluxe bag :)

ImageUploadedByBV Forum1416413406.988094.jpg
 
Vi har også tenkt litt på vogn, men vi har ikke bestemt oss enda :) tenker uansett at det er greit å bestemme seg litt på forhånd, så kan man holde utkikk etter gode tilbud!

Begge søstrene mine har lenge jobbet i barneutstyrsbutikk, så jeg tenkte å spørre dem om råd etter at vi har delt nyheten! Jeg vet at de har svært gode erfaringer med baby jogger fra jobben, så vi vurderer baby jogger city elite med deluxe bag :)

Vis vedlegget 89272
Denne skal vi ha:)

Hadde city cross første gangen, denne gangen blir det babyjogger!
 
Vi har også tenkt litt på vogn, men vi har ikke bestemt oss enda :) tenker uansett at det er greit å bestemme seg litt på forhånd, så kan man holde utkikk etter gode tilbud!

Begge søstrene mine har lenge jobbet i barneutstyrsbutikk, så jeg tenkte å spørre dem om råd etter at vi har delt nyheten! Jeg vet at de har svært gode erfaringer med baby jogger fra jobben, så vi vurderer baby jogger city elite med deluxe bag :)

Vis vedlegget 89272
Er denne jeg vil ha! Helt lik!!! Tar ikke disse ganske liten plass i bil? Og like lett å få sammen som baby jobber citi mini?
 
Noen som vet hvordan den vognen ser ut med den deluxe baggen?
 
Har en emmaljunga Edge duo fra 2010. Kommer til å bruke denne nå også :)
 
Har denne uten det grønne oppi! Alltid hatt lyst på teutonia og fikk kjøpt den brukt for 2000:)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    283,9 KB · Visninger: 72
Vi diskuterer det veldig for tiden. Tipper det blir en Babyjogger City Select med plass til to ved behov.
 
Blir Bugaboo Donkey, siden storesøster bare vil være 16/17 mnd :)
 
Beholder den vi har[emoji4]Kjøpte ny emmaljunga i 2012 som fortsatt ser ny ut[emoji4]


Gullskatt juli12:)
 
Er denne jeg vil ha! Helt lik!!! Tar ikke disse ganske liten plass i bil? Og like lett å få sammen som baby jobber citi mini?

Jo, superlett å slå sammen, og tar liten plass :) men den blir litt "høyere" enn andre vogner når den er sammenslått da, siden man liksom klapper den sammen på midten!

De har den utstilt med deluxe bagen på vår lokale Barnas Hus, og vi synes den er kjempefin! Fant ikke noe bilde på Google akkurat nå, men skal prøve å huske å ta bilde av den neste gang jeg er innom Barnas Hus :)
 
Har TFK joggster twist til han lille nå, så det blir den :)
 
Garantert emmaljunga 2015 modell mondial duo med grå skinn, helt ny. Gleder meg til å handle denne vognen med tiden :) skal ha de runde store hjulene :))
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1416424571.514734.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1416424571.514734.jpg
    190,7 KB · Visninger: 62
Har en emmaljunga nirto city fra 2010 og en babyjogger city mini. Er veldig fornøyd med begge vognene, men vil egentlig skifte ut emmaljungaen da jeg den er godt brukt. Er litt usikker på hva jeg vil ha denne gangen. Tenkter på emmaljunga super nitro, bugaboo buffalo eller stokke trailz. Men synes sittedelene til de to siste er så små! Der er emmaljunga sin best synes jeg. De sitter godt nedi vogna og det er god plass!
Så vi får se engang på vårparten hva det blir, må vel krangle litt med mannen, han skjønner ikke helt at vi behøver en ny vogn o_O
 
Back
Topp