Niiiitah87
Elsker forumet
ORIGINAL: Auliana
ORIGINAL: Niiiitah87
ORIGINAL: Niiiitah87
Er nok best at alle 4 åringer i Norge tar bena fatt siden 4 åringer i Afrika går 1 mil om dagen. Livsstilen og infrastrukturen er absolutt sammnelingbar! [;)]
Sammenligne ikkje ongår i Norge me afrikanske kids eg, va bare ett svar på når du sammenligna lille norge me NY og london.
4åringer i vogn i Norge syns eg e drøyt, så sånn e det.
Rushen på banen i Oslo, NY, Paris, London er ganske sammenlingbar....sånn er det.
Men klarer du ikke å se at kansje en mamma eller pappa med dårlig rygg, hofte bla bla bla ville ha det mye enklere ved å trille en 4 åring til og fra barnehagen eller at de gjør det for å unngå at barnet forsvinner fra dem i store folkemengder?!! 2, 3, 4, 5, 6, 7 år gammel....Altså unga tar jo ikke noe skade av det, er jo ikke slik at de blir lam fra livet og ned fordi de sitter i en vogn...Skal ikke lenger enn over til Danmark der 4 åringer fortsatt sover formiddagslurer i en dypvogn.
Derfor skjønner jeg ikke hvorfor du fortsatt syns det er drøyt.
At du trekke det heilt opp te 7års alderen e i allefall drøyt.
Då hadde eg tenkt at det va någe galt me den ongen.
Og du kaller meg dømmende?!! Hehe!
Ja, neste gang jeg er i Sandnes traktene skal jeg sørge for å lage en vognparade utenfor døra di! [;)] Med unger i fra alderen 4-7 år! Det er drøyt! [8D][;)][:D]
Eg bor ikkje si sannis :)