Vogn, bilstol, seng o.l

Oi! Den har jeg ikke sett før, den var fin! Så veldig god ut å trille.. finnes den i flere farger?

Syns den hadde en fin pris og, i motsetning til Emmaljunga som fort koster 10-12.000 ny.
Å med Turran Eco kan man velge å kjøpe bare vogna, eller en vogna pakke med sportssete/sittedelen, stelleveske, og bilstol som kan settes oppå understellet.
Og man får hele vogn pakka til rund 8000.
 
Den hvite likte jeg veldig godt, den nederste er jeg ikke sååå fan av. Er ikke kjempeglad i de "nymoderne" vognene...
Også gøy med navnet da, mannen var veldig fornøyd med sin Tourran :p (bil altså :p)

Hehe ja selv liker jeg klassiske vogner og hadde simo kombivogn i sort til de to andre, men den solgte vi. Så nå må vi ha en ny :)
Ja fancy navn hehe :p her likte mannen i huset også Turran Eco :thumright
 
Syns den hadde en fin pris og, i motsetning til Emmaljunga som fort koster 10-12.000 ny.
Å med Turran Eco kan man velge å kjøpe bare vogna, eller en vogna pakke med sportssete/sittedelen, stelleveske, og bilstol som kan settes oppå understellet.
Og man får hele vogn pakka til rund 8000.
Ja, det var det da... men akkurat vogn brukte jeg sååå mye sist at det er en ting jeg ikke skal spare på denne gangen! Sjekket på nett sånn kjapt, la vogna og understell i kurven og inkl frakt kom det på 8400. Det er ikke så ille..
Sist prøvde jeg maaange vogner, men fant ut etterhvert at Den beste av de var den gamle briovogna fra slutten av 90 tallet. Men denne gangen vet jeg jo hva jeg er ute etter ;)
 
Har sitt litt på den her... Syns fargene var flotte og den var ganske rimelig ift hva en får med. Fått greie tilbakemeldinger ut fra det jeg har funnet på nett. Sambo likte også den veldig godt. Så spørs om vi ikke tar sjangsen på det :)
 

Vedlegg

  • 1447413407882.jpg
    1447413407882.jpg
    59,3 KB · Visninger: 14
Har funnet vognen jeg SKAL ha til en svært god pris..... Er det galskap til å gå til innkjøp av vogn i uke 8-10? :)
 
Back
Topp