Vogn <3

hehe synes det ser ut som army mønster, men trodde ikke det var blader men mer puslespill brikker-- Men ja. synes det er søtere med rute-mønster.
 
hehe synes det ser ut som army mønster, men trodde ikke det var blader men mer puslespill brikker-- Men ja. synes det er søtere med rute-mønster.

Haha off.
Kanskje dette bildet va bedre? ;)
1343919627-93031800.jpg
 
Ja oki, såg litt bedre ut no :)

Men vet ikke jeg, synes den gråe er litt trist. den andre er så pen liksom
 
Jeg angrer på at jeg tok hvit, ikke fordi den blir skitten men fordi myggnettingen sliter ned litt på kalæsjen slik at det blir geåligt der.skulle vært innebygd netting så du slapp å ta dem over kalæsjen

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Kjøpte emmajunga Edge duo i 2012, og er kjempefornøyd med den:D må kjøpe en ny vogn til snuppa da, siden hun bare er rett over to år når Nr to kommer:) trenger en sportsvogn som er lett å trille og som hun kan sove i på dagen...tenkt litt på tfk, men usikker på hva som finnes. Gleder meg til vi er over 12 uker, da blir det ut og teste vogner!:D


Sent from my iPad using BV Forum
 
Kjøpte emmajunga Edge duo i 2012, og er kjempefornøyd med den:D må kjøpe en ny vogn til snuppa da, siden hun bare er rett over to år når Nr to kommer:) trenger en sportsvogn som er lett å trille og som hun kan sove i på dagen...tenkt litt på tfk, men usikker på hva som finnes. Gleder meg til vi er over 12 uker, da blir det ut og teste vogner!:D


Sent from my iPad using BV Forum
Betalte 8200 for den helt ny i butikk


Sent from my iPad using BV Forum
 
fikk ny vogn av snilleste mammaen min på mandag baby jogger city mini gt... er ei sportsvogn som blir brukt til gutten på 2 år i begynnelsen da.. til babyen i magen kommer eg til å bruke teutonia s3, den hadde vi til mini når han var baby
 
Jeg drømte om vogna i natt :p Var så imponert over den store bagdelen! Det var en emmaljunga, men en deluxe utgave eller noe sånt :)

-Taster fra appen-
 
Eg vil ha vogn med 4 store hjul, og sving på 2 av dei.
E ikkje så mange sånne vogner. Finne ein del på nett, men vil gjerna ta i dei, kjenna,prøva og sjå før eg bruka masse penga på ei vogn.
Tenke og at da må v god plass i bagen si me får baby på hausten, ska jo v plass t god pose i vogno på vinteren.
Så lure på Basson Nordic Lux, Maxi Cosi Mura 4, Bugaboo Buffaloo og nåken billigmerke så eg har sett på nett.
Vil ha lett understell,sånn at da e lett å ta inn og ut av bilen og festa bilstolen på ;)

Da vil jeg anbefale Stokke crusi. Veldig fornøyd på alle måter, lett å ta inn og ut av bil og sette sammen. Bilstolen til besafe går rett på.. Utrolig enkel på alle måter og veldig pen å se på synes jeg iallfall!
 
Vi har en diger emmaljunga vogn fra forrige mann. Var fornøyd med den når ungen var liten og lett men etter hvert ble den veldig tung, så kommer til å kjøpe en lettere vogn med tre hjul når ungen blir litt større
 
Da vil jeg anbefale Stokke crusi. Veldig fornøyd på alle måter, lett å ta inn og ut av bil og sette sammen. Bilstolen til besafe går rett på.. Utrolig enkel på alle måter og veldig pen å se på synes jeg iallfall!
Har vært å prøvetrilla den og :p
Men e skeptisk t at da e så høgt tyngdepunkt...spesielt når ein går øve t sportsdelen
 
Eg er ekstreeeemt sugen på Stokke Crusi! Men så bur eg midt i Oslo og, då.. Er eit poeng at den er høg, og ganske kompakt. Då blir det kanskje litt enklare å håndtere av og på trikk, buss og t-bane? I tillegg likar eg veldig godt at sittedelen kan funke som barnestol på kafé... Egoistisk kanskje, men å styre med ein gedigen Simo eller Emmaljunga på kafear i tillegg til å ordne med barnestol og ein plass å sette den stolen ein må ta bort for å få plass til barnestolen? Næh, DET orkar eg ikkje tanken på ein gong.. :D Ille å seia det, men dette blir nok ein kafébaby, jah!

(Har forresten hørt at fysioterapeutar her i byn ser slitasjeskadar på ungar frå dei har site i høge barnestolar på kafe etc.. Dei får ikkje ligge på golvet og kravle og utvikle seg normalt, visst nok!)
 
http://m.klikk.no/foreldre/article890279.ece

Stor test! Jeg ble veldig betrygget på mitt valg av vogn! Den skal være lett og med fire hjul! Jeg har sett alt for mange velteulykker med trehjulinger.. Så emmaljunga city cross it is! :D

-Taster fra appen-
 
Back
Topp