Vogn <3

Vi kommer nok til å kjøpe brukt, og jeg har ikke noe formening om at det MÅ være en spesiell vogn. Må ha 4 store hjul uten sving, og lett å få i bilen, ut over det ser vi nok bare etter mye vogn for pengene. Drømmen hadde vært en Emmaljunga da, men de er ofte litt over vårt budsjett :/
 
Ej he sett litt på Baby Merc Q7 vognene. E her nåken som he vår borti dei vognene? :)
 
Vi har emmaljunga Edge duo fra forrige så skal bruke den på denne også :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ikke helt bestemt oss, men vi går litt etter pris og at den skal være praktisk :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg var faktisk og så på den vogna i dag!!! Er kjempe fin! Hadde Simo til di to andre, kjempe fornøyd. Men den falmet mye etter mann. Tenkte å kjøpe emmaljunga nå. Er ingen problem å selge den på finn etterpå:) og kvaliteten er fantastisk!
 
Vi kommer nok til å kjøpe brukt, og jeg har ikke noe formening om at det MÅ være en spesiell vogn. Må ha 4 store hjul uten sving, og lett å få i bilen, ut over det ser vi nok bare etter mye vogn for pengene. Drømmen hadde vært en Emmaljunga da, men de er ofte litt over vårt budsjett :/

Hvis du søker på emmaljunga er det MYE bra brukt på finn.no :) Du ser bare på årsmodellen og så googler du vogna og får opp vekt osv. ;)
 
Vi kommer nok til å kjøpe brukt, og jeg har ikke noe formening om at det MÅ være en spesiell vogn. Må ha 4 store hjul uten sving, og lett å få i bilen, ut over det ser vi nok bare etter mye vogn for pengene. Drømmen hadde vært en Emmaljunga da, men de er ofte litt over vårt budsjett :/

ps. husk det går å prute på pris på finn.no.
Jeg prøvde meg på 5000kr, og ble veldig overraska da hun som kjøpte den ikke pruta i det hele. Den lå ute ganske lenge husker jeg, så jeg vurderte om jeg måtte ned i pris.
Barnevogner ligger lenge ute, og mange ønsker å få den bort pga plassmangel eller ny vogn :)
 
Det at vi skal ha ny vogn er en prioriteringssak.
Med førstemann var jeg alenemamma, og mine foreldre betalte vogna - kjempeheldig! Hadde aldri hatt råd til ny vogn hvis ikke.
Søsteren min har GOD jobb og ikke problem med å kjøpe seg ny dyr vogn, men hun valgte brukt :)

Vi trenger ikke ny bil, har stort nok hus (foreløpig), og vi får endel da dette er første barnebarn på far sin side.

Grunnen til jeg presiserer dette er:
Jeg var alenemamma sist, hadde superdårlig råd og uten hjelp fra foreldrene mine vet jeg faktisk ikke hvordan det hadde fungert.
Jeg var på forumet her, og husker alle skrøt over nye biler, hus, vogner osv osv. Og følte meg egentlig ganske dum.. Akkurat som jeg ikke kunne gi alt dette til mitt barn.
Så jeg håper ingen av de som kanskje må kjøpe brukt, og velger det føler noe slikt. For det er bare tull :)
 
Me og satt veldig tøft i da når jentungen kom. Va om meg på finn og kjøpte brukt vogn, 1 år gammal t 2500kr. Seng hadde eg fått på gis bort på finn 1 årtidligare, så malte den og kjøpte ny madrass. Brukt babyBjørn vippestol t 300kr, og fekk ammeputa med på kjøpet ;) Ellers så handla me på salg og fekk låna og arva enormt mykje :)
Eg følte absolutt ikkje at jentungen mangla nåke :)
 
Den ser ikke brukt ut skulle det stå;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Meget mulig det blir den fargen da :) Husker den sorte vogna ble veldig varm i sola på sommeren, ikke at den skal stå midt i sola, men på turer og sånn merka jeg det godt.
Hadde litt lyst på brun, men de brunfargene man kan velge mellom falt ikke helt i smak ;)
 


s4.gif
s6301522.jpg


Splitterny 2010 citycross som vi kjøpte til eldstejenta vår. og under her er en 2003 modell edge duo :) elsker bagvogna edge duo, og sportsdelen til citycross :p så vi blir nok å kjøpe en helt ny edge duo..
 
Back
Topp