Er det noen som ikke skal vite kjønnet på barnet? Og er det noen som skal slenge seg på trenden med sånn Kjønnsfest?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, det ser jo så morsomt ut på video. Men tror ikke jeg heller hadde klart å venteEg har så lyst på sånn konfetti med fargepulver inni men trur ikkje eg kjem til å klare å vente
Ja, det er koselig å vite det for da i mitt tilfelle be min mor om å strikke til lilleJeg er ikke noe tålmodig i det hele tatt, så jeg vil vite! Dessuten vil jeg vite det for å strikke, sy og lage ting for det kjønnet. Syns litt «synd» på dattera mi som har så mye nøytrale farger i så mye pga andremann skal arve og om det er gutt så er det greit at ikke alt er rosa. Skikkelig teit gjort syns jeg.
Praktisk å vite men spennende å ikke vite ogsåJeg viste det ikke med første. Men andre ville jeg ikke vite det men de sa det likevell. Denne gangen har jeg ikke helt bestemt meg. Tenker det er praktisk å vite det, samtidig som at det er hyggelig med gjettingen. De kan jo ta feil, fetteren min skulle ha en jente helt til de i uke 32 fikk en ekstra ultralyd pga lite spark og da fant det en gutt uten tvil.
Ååh, det tror jeg på Skulle ønske jeg var mer tålmodig selvVi skal ikke vite denna gangen heller tror jeg. Var en helt magisk opplevelse og få barna på brystet og få se selv
Spennende, kanskje jeg skal prøve å overtale mannen til å bli med på å ikke vite Men tviler han har tålmodighet til detJeg viste med første. Men valgt å ikke vite med nr 2. Vil ikke vite det denne gangen heller.
Var kjempe stas når alle på fødestuen stod å ventet for å få vite d. Jeg er ikke en tolmodige person. Hater overraskelser men dette går greit. Gleder oss ekstra da.