Vite kjønn?

Vi vil vite, men holder det nok for oss selv til babyen er ute :Heartred Familien min elsker å gjette, men jeg er for nysgjerrig til å vente løpet ut.
Forrige gang visste jeg det var en gutt fra dag én:Heartblue
 
Ååh jeg klarer ikke bestemme meg enda! Med første visste vi ikke, og det var veldig gøy og motiverende, elsket det :Heartpink Denne gangen heller jeg litt mot å vite, men tror ikke partner vil vite.. Familien vil VELDIG gjerne vite og var potte sur hele forrige svangerskap fordi de ikke fikk vite det (men vi visste det ikke selv heller) :laughing002
 
Jeg har hatt lyst til å ikke vite på nr 2, men ettersom dette ikke var planlagt og det bare blir 1,5 år mellom barn 1 og 2 o_O så tror jeg at vi må vite så jeg får roet/stresset ned eæææ
 
Vil vite, men har lyst å gjøre en litt greie utav det med de andre ungene og. Ikke sånn mega gender reveal liksom, men noe. Har begge kjønn fra før så det er ikke så "spennende" sånn sett, men jeg synes det er veldig fint å bli kjent på en annen måte enn man gjør før man vet :) elsker å handle inn i god tid og koser meg med både blått/grønt og rosa/gult i klær osv også, så jeg hadde aldri klart å vente. Heldigvis er mannen enig :)
 
Vi valgte å få vite det med de to første, da vi tok NIPT i Danmark i uke 10.
Vi har en gutt, og en jente fra før, så denne gangen ønsker vi ikke å vite :Heartred
 
Jeg er så nysgjerrig at jeg helst vil vite det med en gang! Tror det blir NIPT test i Strømstad i uke 10 for da får man vite kjønn også :)
 
Har nok lyst til å vite ja! Mest fordi vi har to jenter fra før, så har lyst til å rydde og selge unna klær og utstyr etter dem om vi får gutt nå :hilarious:
 
Jeg må nok vite :wacky: Har overhode ikke tålmodighet til å vente :angelic:
 
Sniker fra oktober :Heartblue man kan få vite tidlig ved å ta blodprøve i Strømstad på Babyscreen fra uke 10+0 :smiley-angelic002 koster 1490kr. Hehe.. vi fikk prøvesvar og vet kjønn i uke 12+0 :thumleft
 
Sniker fra oktober :Heartblue man kan få vite tidlig ved å ta blodprøve i Strømstad på Babyscreen fra uke 10+0 :smiley-angelic002 koster 1490kr. Hehe.. vi fikk prøvesvar og vet kjønn i uke 12+0 :thumleft
Vi tok NIPT privat i Danmark i uke 9 med begge barna, og fikk vite kjønn da. Du kan også se det via vanlig ultralyd fra 12+3 :)
 
Vi tok NIPT privat i Danmark i uke 9 med begge barna, og fikk vite kjønn da. Du kan også se det via vanlig ultralyd fra 12+3 :)
Inntrykket mitt er at de ikke alltid forteller kjønn på OTUL, og ikke alle som har ønske eller behov for å ta NIPT. Men da kan en ta en egen test kun for kjønn. Et lite tips, bare. Alle gjør det som passer seg best :happy: Tok selv NIPT på Babyscreen, altså. Nipt i Sverige er også inkl. kjønn.
 
Vi skal også vite kjønn ❤️ Hadde vært syykt kult å klart å vente, men det er jeg alt for nysgjerrig til :hilarious:
 
Har en av hver fra før,men vi vil vite kjønn denne gangen også. Alt for nysgjerrig til å la være gitt
 
Vi vil vite. Eller mannen vil. Jeg har egentlig ingen mening, så da får han viljen sin hehe
 
Vil vite - visste det sist og alt ble så mye mer ekte når vi visste :)
 
Back
Topp