Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Veldig gøy å være guttemamma!

). Derfor vil jeg vite kjønn og få det avklart med en gang. Har derfor også tenkt å vente med å fortelle det til vi vet kjønnet. For oss er det alkurat det samme hva det blirTenker helt likt som deg! Vi visste ikke kjønnet sist, da fikk vi gutt. Det var veldig spennendeNoen som «håper» på et spesielt kjønn da? Lov å tenke litt sånn velSelv har vi en gutt fra før, og jeg skal ikke legge skjul på at jeg ønsker meg en jente også. Men samtidig har jeg gjort meg erfaringer at likekjønnede søsken ofte har noe nærere relasjoner enn motsatt. Dette er bare mine erfaringer av familiemedlemmer, venner etc, vet at det absolutt ikke er slik for alle, eller skrevet i stein. Men derfor tenker jeg at det også hadde vært veldig gøy med en gutt igjen
Veldig gøy å være guttemamma!
Så irriterende at folk sier sånnJeg hadde i utgangspunktet lyst at det skulle være en overaskelse (mannen vil ikke det). Men siden vi har to gutter vet jeg at det kommer til å bli veldig fokus på at det «må» bli en jente denne gangen (dette har folk mast om i flere år allerede). Derfor vil jeg vite kjønn og få det avklart med en gang. Har derfor også tenkt å vente med å fortelle det til vi vet kjønnet. For oss er det alkurat det samme hva det blir
![]()
Sånn tenker også jegHvis jeg må velge så håper jeg kanskje bittelitt på en jente. Men det er egentlig mest fordi jeg har et veldig nært forhold til min mor nå i voksen alder og hun har et godt forhold til mine brødre og, men er ikke helt det samme. Men jeg ønsker meg jo helst begge deler![]()

Mannen min er helt overbevist om at det er en gutt. (Det er bare født menn i hele slekta på farens side, 4 generasjoner tilbake i tid.
)
me e svært lite nysgjerrig av oss egentlig, så bestemte oss for det samme med nr 3. Men hu møsta me i uke 18. Då endra det seg veldig for meg, eg skulle ønska eg hadde vist kjønn tidligare (me va på UL i veke 14 og kunne fått vist det), så hu hadde hatt eit navn og ein meir personlig tilknytning til heile familien 
så då får me nok veta kjønnet tidlig denna gong
blir veldig kjekt for jentene på 5,5 og 7år å vite hvem som kommer også
så selvfølgelig nett de samma
Ved innsettet fikk jeg et bilde i hodet av en liten gutt, og siden det har jeg liksom sett for meg det!
Blir spennende å se om det er rett!
Er ikke over 5+0 enda da, så jeg er veldig optimistisk nå kanskje..