Vite kjønn?

En tråd i 'Juni 2021' startet av Srh, 30 Sep 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Venterpåattpåklatten❤️ Flørter med forumet

når jeg fikk nr 2 ville ikke pappa’n vite det, men siden jeg hadde mange ul uten han viste jeg at det ble jente igjen ;) var veeeeldig vanskelig å gå å kjøpe nøytrale klær men det gikk veldig fint :)

• Liker Liker x 1
  2. Tanjaa Flørter med forumet JuniJubel2021

Me vil vite hva det blir! Spiller ingen rolle hva det blir, bare det går bra denne gangen :Heartred:Heartblue

• Liker Liker x 1
  3. Junijubel Glad i forumet JuniJubel2021

Alt for nysgjerrig til å ikke vite :D

4. IVFdrømmen Glad i forumet Tilgangsansvarlig JuniJubel2021

Kjenner meg igjen :happy: Så lenge det går bra så er kjønn helt likegyldig :Heartblue:Heartpink

• Hjertelig Hjertelig x 2
  5. Irms91 Forelsket i forumet JuniJubel2021

Alltid ville vite kjønn ... aldri om jeg hadde klart å holde meg til fødselen :hilarious:

6. -lillemy- Glad i forumet MayDay2021 JuniJubel2021

Vil vite det:) har en jente fra før, håper på gutt. Men er ikke like opptatt av å vite kjønnet som sist, nå håper jeg bare barnet er frisk:Heartred

7. Mayax4 Flørter med forumet JuniJubel2021

Med de 2 første visste jeg kjønnet, med nummer 3 visste vi det ikke, jeg ville egentlig ikke at vi skulle vite det nå heller, men det nekter gubben å gå med på:wacky: han mente at bare han kunne få vite kjønnet, så kunne jeg vente, men det fikk han klar beskjed om var uaktuelt:laughing025

• Morsom Morsom x 2
  8. Miffy2017 Betatt av forumet JuniJubel2021

Vi vil vite kjønn. Men bryr oss ikke om hva det blir så lenge barnet er frisk. Det er mer for å kunne planlegge innkjøp av klær og utstyr. Er litt control freak på det området. Må ha orden på sånt:shy:

• Enig Enig x 1
  9. Miffy2017 Betatt av forumet JuniJubel2021

Samma her!:D

• Morsom Morsom x 1
  10. Lykkeli35 Betatt av forumet JuniJubel2021

Altfor nyskjerrig til å ikke ville vite :rolleyes: Vært artig med en gutt, da vi har jente fra før. Men har i bunn og grunn ingenting å si hva det blir. Får vi et friskt barn, så er vi meget fornøyde :Heartblue:Heartpink

• Hjertelig Hjertelig x 1
  11. Trultemor88 Gift med forumet JuniJubel2021

Å ikke vite kjønnet er ikke et alternativ engang :hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  12. Spiramin Flørter med forumet

Denne gangen skal vi ikke vite før fødsel:) har visst de andre gangene hva det blir på OUL. Har 3 gutter fra før, så blir sikkert en gutt nr 4:hilarious:

13. ivussa Blir kjent med forumet

Jeg visste med nr1, ikke visste med nr.2 og 3, og nå tenker jeg at jeg vil vite. Mest fordi jeg har lyst å sy til lille ❤️

14. keia Forelsket i forumet JuniJubel2021 Desemberlykke 2018

Hadde jeg hatt tålmodighet skulle jeg gjerne gjort det :) men det har jeg dessverre ikke

15. Høstsol Betatt av forumet JuniJubel2021 Assistert-jentene

Vil garantert vite kjønn!

16. Askep0tt Blir kjent med forumet

Hadde vært så gøy å vente til fødsel, men er dessverre altfor nysgjerrig til å ikke vite!! :rolleyes:

17. skjor Flørter med forumet JuniJubel2021

Skal ikke vite kjønn denne gangen heller :happy: Har gjennomgått to svangerskap uten å vite, og det har gått veldig fint :happy:

18. Charlottel Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Vil vite

19. Mamma til T&T Forelsket i forumet JuniJubel2021

Vi skulle ikke vite det sist gang, gledet meg til at babyen skulle komme ut å bare overraskelse det ble en.... Men endte med keisersnitt i narkose... Følte meg snutt ja.... Denne gangen vil jeg vite :):)

20. :Twinni Elsker forumet JuniJubel2021 Julibarna 2019

Vil egentlig vente til fødsel, men tror jeg er for nysgjerrig :hilarious:

Del denne siden