Vite kjønn?

Me vil vite hva det blir! Spiller ingen rolle hva det blir, bare det går bra denne gangen :Heartred:Heartblue
 
  • Liker
Reactions: Srh
Alltid ville vite kjønn ... aldri om jeg hadde klart å holde meg til fødselen :hilarious:
 
Vil vite det:) har en jente fra før, håper på gutt. Men er ikke like opptatt av å vite kjønnet som sist, nå håper jeg bare barnet er frisk:Heartred
 
Med de 2 første visste jeg kjønnet, med nummer 3 visste vi det ikke, jeg ville egentlig ikke at vi skulle vite det nå heller, men det nekter gubben å gå med på:wacky: han mente at bare han kunne få vite kjønnet, så kunne jeg vente, men det fikk han klar beskjed om var uaktuelt:laughing025
 
Vi vil vite kjønn. Men bryr oss ikke om hva det blir så lenge barnet er frisk. Det er mer for å kunne planlegge innkjøp av klær og utstyr. Er litt control freak på det området. Må ha orden på sånt:shy:
 
Altfor nyskjerrig til å ikke ville vite :rolleyes: Vært artig med en gutt, da vi har jente fra før. Men har i bunn og grunn ingenting å si hva det blir. Får vi et friskt barn, så er vi meget fornøyde :Heartblue:Heartpink
 
Denne gangen skal vi ikke vite før fødsel:) har visst de andre gangene hva det blir på OUL. Har 3 gutter fra før, så blir sikkert en gutt nr 4:hilarious:
 
Jeg visste med nr1, ikke visste med nr.2 og 3, og nå tenker jeg at jeg vil vite. Mest fordi jeg har lyst å sy til lille ❤️
 
Hadde jeg hatt tålmodighet skulle jeg gjerne gjort det :) men det har jeg dessverre ikke
 
Hadde vært så gøy å vente til fødsel, men er dessverre altfor nysgjerrig til å ikke vite!! :rolleyes:
 
Skal ikke vite kjønn denne gangen heller :happy: Har gjennomgått to svangerskap uten å vite, og det har gått veldig fint :happy:
 
Vi skulle ikke vite det sist gang, gledet meg til at babyen skulle komme ut å bare overraskelse det ble en.... Men endte med keisersnitt i narkose... Følte meg snutt ja.... Denne gangen vil jeg vite :):)
 
Vil egentlig vente til fødsel, men tror jeg er for nysgjerrig :hilarious:
 
Back
Topp