Vite kjønn?

Srh

Gift med forumet
Sommerfuglene
JuniJubel2021
Flere enn meg her som er inne på tanken om å ikke vite kjønn før fødsel? Visste i uke 18 sist at jeg ventet jente. Har nå sagt at jeg ikke vil vite, men vet ikke om jeg klarer :laughing002
 
Hvis det går veien denne gangen ønsker jeg ikke å vite. Første gang ville vi begge vite, andre gang ville sambo vite og ikke jeg-men jeg lot meg overtale. Vi har en av hver og jeg har bare lyst på en skikkelig overraskelse denne gangen
 
  • Liker
Reactions: Srh
Vi skal vite, er for nysgjerrige til å vente :D Vi skal være litt «kleine» amerikanske av oss å legge noe konfetti i en ballong-ish, og sprekke den. Bare med oss og kommende besteforeldre. Ikke noe hokus-pokus, bare gjøre det litt staselig for kommende storebror :Heartred
 
Last edited:
  • Liker
Reactions: Srh
Jeg kunne godt ventet til fødsel, men samboer er ikke enig i dette :p Så da får vi se hvem som får viljen sin, hihi :hilarious:
 
Jeg klarer ikke å vente tror jeg. Men siden jeg ble gravid merker jeg at jeg tenker mye mindre på kjønn enn jeg hadde trodd. Men jeg og samboer håper ikke på det ene eller det andre og blir like glad for begge deler, men allikevel veldig gøy å vite det:Heartred:joyful:
 
  • Liker
Reactions: Srh
Noen som «håper» på et spesielt kjønn da? Lov å tenke litt sånn vel:oops: Selv har vi en gutt fra før, og jeg skal ikke legge skjul på at jeg ønsker meg en jente også. Men samtidig har jeg gjort meg erfaringer at likekjønnede søsken ofte har noe nærere relasjoner enn motsatt. Dette er bare mine erfaringer av familiemedlemmer, venner etc, vet at det absolutt ikke er slik for alle, eller skrevet i stein. Men derfor tenker jeg at det også hadde vært veldig gøy med en gutt igjen:happy: Veldig gøy å være guttemamma!
 
Jeg vil vite kjønnet. Er altfor spent til å vente til fødselen med å finne ut av det :smiley-ashamed005 Må også ærlig innrømme at jeg håper pittelitt på jente :oops:
 
  • Liker
Reactions: Srh
Hvis jeg må velge så håper jeg kanskje bittelitt på en jente. Men det er egentlig mest fordi jeg har et veldig nært forhold til min mor nå i voksen alder og hun har et godt forhold til mine brødre og, men er ikke helt det samme. Men jeg ønsker meg jo helst begge deler :dummy::dummy1:
 
  • Liker
Reactions: Srh
Jeg hadde i utgangspunktet lyst at det skulle være en overaskelse (mannen vil ikke det). Men siden vi har to gutter vet jeg at det kommer til å bli veldig fokus på at det «må» bli en jente denne gangen (dette har folk mast om i flere år allerede:shifty:). Derfor vil jeg vite kjønn og få det avklart med en gang. Har derfor også tenkt å vente med å fortelle det til vi vet kjønnet. For oss er det alkurat det samme hva det blir:D
 
  • Liker
Reactions: Srh
Noen som «håper» på et spesielt kjønn da? Lov å tenke litt sånn vel:oops: Selv har vi en gutt fra før, og jeg skal ikke legge skjul på at jeg ønsker meg en jente også. Men samtidig har jeg gjort meg erfaringer at likekjønnede søsken ofte har noe nærere relasjoner enn motsatt. Dette er bare mine erfaringer av familiemedlemmer, venner etc, vet at det absolutt ikke er slik for alle, eller skrevet i stein. Men derfor tenker jeg at det også hadde vært veldig gøy med en gutt igjen:happy: Veldig gøy å være guttemamma!
Tenker helt likt som deg! Vi visste ikke kjønnet sist, da fikk vi gutt. Det var veldig spennende :) litt usikker på om jeg vil vite kjønnet denne gangen, tror vi bare ser det litt an dersom vi kommer så langt! Faren vil ikke vite så mulig jeg må føye meg etter det :rolleyes:
 
  • Liker
Reactions: Srh
Jeg hadde i utgangspunktet lyst at det skulle være en overaskelse (mannen vil ikke det). Men siden vi har to gutter vet jeg at det kommer til å bli veldig fokus på at det «må» bli en jente denne gangen (dette har folk mast om i flere år allerede:shifty:). Derfor vil jeg vite kjønn og få det avklart med en gang. Har derfor også tenkt å vente med å fortelle det til vi vet kjønnet. For oss er det alkurat det samme hva det blir:D
Så irriterende at folk sier sånn :eek:
 
Hvis jeg må velge så håper jeg kanskje bittelitt på en jente. Men det er egentlig mest fordi jeg har et veldig nært forhold til min mor nå i voksen alder og hun har et godt forhold til mine brødre og, men er ikke helt det samme. Men jeg ønsker meg jo helst begge deler :dummy::dummy1:
Sånn tenker også jeg:happy::happy:
 
Jeg vil vite kjønnet. :)
Ønsker meg veldig en lillesøster, men jeg blir glad uansett. Jeg har dog en veldig magefølelse på jente denne gangen også :p
 
  • Liker
Reactions: Srh
Jeg kunne kanskje tenkt meg å vente til fødsel, men mannen min vil ikke det. :p Vett ikke om jeg hadde hatt viljestyrke nok til å ikke vite heller, er ganske nysjerrig av meg. Kjønn er helt likegyldig for meg :Heartred Mannen min er helt overbevist om at det er en gutt. (Det er bare født menn i hele slekta på farens side, 4 generasjoner tilbake i tid.:knegg:)
 
  • Liker
Reactions: Srh
Med nr 2 ville me ikkje veta, va kjempe gøy å se alle frustrerte besteforeldre og tanter og onkler:laughing021 me e svært lite nysgjerrig av oss egentlig, så bestemte oss for det samme med nr 3. Men hu møsta me i uke 18. Då endra det seg veldig for meg, eg skulle ønska eg hadde vist kjønn tidligare (me va på UL i veke 14 og kunne fått vist det), så hu hadde hatt eit navn og ein meir personlig tilknytning til heile familien :Heartpink
Eg får nok ekstra oppfølging denne graviditeten, spesielt siden uke 16-18 treffer rett på jul og rett på terminen til Neriah som døde i sommar, så tenker det blir forebygging dei vekene ja :Heartred så då får me nok veta kjønnet tidlig denna gong:love017 blir veldig kjekt for jentene på 5,5 og 7år å vite hvem som kommer også:happy:

Har altså født 3 jenter, så ska ikkje legga skjul på at de hadde vært skoy med gutt! Men igjen blir minstemor 6år før denne kommer, så blir litt som å starta på ny :laughing002 så selvfølgelig nett de samma:happy:
 
Hadde egentlig tenkt å ikke vite denne gangen, men nå som jeg faktisk er gravid kjenner jeg at det kommer ikke til å klare å vente!:hilarious:
 
  • Liker
Reactions: Srh
Visste det forrige gangen, og nå skal jeg se om vi klarer å vente til fødselen da dette blir siste barnet :happy: tenk den spenningen og motivasjonen under fødselen da!!
 
Jeg er altfor nysgjerrig til å ikke vite!!:hilarious: Ved innsettet fikk jeg et bilde i hodet av en liten gutt, og siden det har jeg liksom sett for meg det!:wideyed: Blir spennende å se om det er rett!:woot: Er ikke over 5+0 enda da, så jeg er veldig optimistisk nå kanskje..:rolleyes:
 
  • Liker
Reactions: Srh
Back
Topp