vite kjønn?

Med første ville vi vite. Med andremann ville vi ikke vite, men pga spesielle omstendigheter ble det utallige ultralyder som gjorde at vi ikke kunne unngå å se det. Denne gangen har vi ikke tatt noe stilling til det egentlig så det får vi ta som det kommer:happy:

Vi vil vite. Mest pga nysgjerrigheten, synes fødselen i seg selv blir spennende nok, så gjør ikke noe om vi vet kjønn på forhånd. Siden dette blir første har vi jo ingenting fra før, så blir så kjedelig å bare kjøpe kjønnsnøytralt, selv om jeg ikke synes noe om å ha bare blått eller rosa uansett. Vi fant også ut at vi kommer til å slite mer med å finne navn hvis vi ikke vet kjønn. Men føler også det kanskje blir litt mer virkelig og nærere om jeg vet hva det blir :)

Er for nysgjerrig til å ikke vite det så vi skal vite det:-)

Vi vil vite ☺ så er det lettere med tanke på innkjøp og evt få av andre. For dette er vår første ☺ mye som må anskaffes da ja

Tenker det er en helt egen sjarm ved å ikke vite, men tipper jeg er for nysgjerrig til å klare å vente helt jeg har h*n i armene ;-p

Jeg fikk vite sist ved ultralyd 12 uker at det var en gutt. Ble litt sjokka

Jeg er så nysgjerrig, så jeg MÅ vite. Føler jeg at det allerede kribler i magen bare av tanken. Åhh, gleder meg.

Back
Topp