vite kjønn?

Vi skal vite det hvis h*n er villig til å vise oss det :D vi fikk vite kjønn allerede i uke 12 forrige gang, så har bestilt meg ul denne gangen også i uke 12;) håper han kan se det denne gangen også! :)

Oi, så tidlig!! Er det kanskje helst visst det er gutt at de klarer å se det? For alle ser vel ut som jente i starten, er det ikke sånn? Med snuppa var jeg på ul uke 12-13 men fikk ikke vite antydning til kjønn før uke 17.

Her er vi delt, jeg vil ikke vite det, men d vill gubben. Han er veldig spent siden det er hans første. Vi har blitt enige om at han får få kjønnet skrevet ned på en lapp og holde tett til etter fødselen. :-)
Jeg vil ikke vite det for jeg syns det er litt spennende å ikke vite, og vil se om ringtesten å magefølelsen stemmer :-)
Samtidig som jeg er så egoistisk fordi jeg HATER rosa, og vill ikke bli donget ned av rosa klær om det skulle være en jente. Det bare virklig er en farge jeg faktisk hater, jeg avskyr den. Så det er ingen som skal vite kjønnet før ongen er kommet til. Min familie vet jeg hater den fargen, men gubben mener det blir feil å si det til sin.

Vi ønsker ikke å vite kjønn.

Vi har en jente fra før. Bakgrunnen til at vi ikke ønsker å vite er fordi vi kun ønsker oss ett friskt barn. Kom på ul i uke 19 i 2013 og lille jenten var for syk til å kunne overleve utenfor livmoren. Derfor fokuserer vi kun på at barnet er friskt <3
Skjønner dere gått, det viktigste er at det er ett friskt barn :-)

Ønsker å vite det, var så praktisk sist å ha alt klart til hun kom ☺ Og siden jeg mistet 2,5 liter blod under fødselen var jeg temmelig spak den første tiden, godt å slippe å tenke på innkjøp da ☺☺

Oi, så tidlig!! Er det kanskje helst visst det er gutt at de klarer å se det? For alle ser vel ut som jente i starten, er det ikke sånn? Med snuppa var jeg på ul uke 12-13 men fikk ikke vite antydning til kjønn før uke 17.
Ja fikk vite det så tidlig ja! Var en gutt så kan nok stemme det! Han sa jo klart å tydelig at det var veeeeldig tidlig å si kjønn så jeg måtte ikke ta av med gutteklær handling så tidlig! Men han hadde rett! Det var en gutt:) guttene å jentene er veldig like på den tiden der, men hos oss var det aldri tvil egentlig siden han stappa rompa oppi kamera på hver ultralyd :) Hehe så han viste seg villig frem;)

Her er vi delt, jeg vil ikke vite det, men samboeren vil vite det.. så vi får se hva vi bestemmer oss for når det nærmer seg ultralyd.. :) liker litt tanken på å vente til fødselen med å få vite kjønnet, men er samtidig veldig nysgjerrig av meg så er ikke sikkert jeg klarer å holde meg jeg heller :p

Høres spennende ut å ikke vite, men det klarer vi nok ikke:) er så mye spenning i forbindelse med fødsel i seg selv, så føler det er greit:)

Ønsker å vite det! Har visst det de andre gangene å :) Vi er begge to ganske sikre på at det er en gutt ;) hehe

Vil vite det, veldig nysgjerrig Men viktigst at ungen er frisk, selvsagt.

Jeg vil vite, er så nysgjerrig av natur :p Sambo er mer usikker, men tror nok ikke han klarer å vente han heller. ;)
Syns også det er greit mtp på farger osv, har jo en strikkegal mor :D

Svigerinnen min fikk vite at de mest sannsynlig ventet jente i starten av uke 13, men fikk også beskjed om å ikke at av med å handle inn rosa klær og utstyr før ordinær ul ☺️

Vi skal vite ! Jentene vi har hatt fra før av har vi trengt flere ultralyder for å se at er jenter, da de har vært så sjenerte..så denne gangen håper jeg vi får sett det på ordinær ul og slipper ta private .. Hehe.

Vi vil vite det denne gangen også, rett og slett for at jeg er for nysgjerrig til å gå 9 Mnd uten å vite noen ting!

Jeg = nysgjerrigper nr1 :) hihi

Back
Topp