vite kjønn?

snømann

Andre møte med forumet
Skal dere vite kjønn? Hvorfor/hvorfor ikke? :)
Med de to eldste ville vi ikke vite. Det skulle være en overraskelse!

Denne gangen vil vi vite (hvis baby er villig til å vise seg frem da..), fordi vi skulle ikke ha flere barn, og har kvittet oss med så mye. For å spare litt, vil vi prøve å arve/skaffe utstyr så billig som mulig. Vi er ikke så nøye med jentefarger og guttefarger vi, men samfunnet ellers er det :P Og så er det litt for søskna sin del også. Eldste elsker søstra si, men han var knust et lite øyeblikk da lillebroren han hadde ønsket og sett for seg var en lillesøster i stedet :)
Så for oss blir det en ny opplevelse å skulle vite!

Vi vil vite det (så sant vi kan få se det) :) Altfor nysgjerrig til å vente, og liker å ha ting i orden før den lille kommer mtp farger osv :) Det må være utrolig spennende å ikke vite!! Jeg vet bare med meg selv at det hadde jeg aldri klart ;) Hehe!

Med første visste vi det ikke, men nr.2 visste vi. Tror nok at vi velger å få vite det denne gangen og.

Vi vil vite kjønnet, så fremst lille vil vise oss. Klarer nok ikke vente til fødsel før jeg vet om det er gutt eller jente, er aaaltfor nysgjerrig og utålmodig, hehe

Liker konseptet med å ikke vite, men altfor nysgjerrig :P

Vi ønsker å få vite kjønn! Venter vårt første barn og er både spente og nysgjerrige på det vi har i vente :)

Yes indeed!!

Vil vite kjønn, er altfor nysgjerrig :)

Første barnet vårt å vi gleder oss kjempe masse. Begge har kjempe lyst til å vite kjønnet :D

Vi fikk vite kjønnet med førstemann, og det ønsker vi nå også.
Vi er begge nyskjerrige, kjekt å kanskje kunne finne et navn og ellers bare mer praktisk syns jeg:P

Jeg vil vite denne gangen også :)

Men, hoho.. Skal fortelle om mange tilfeller på jobb der foreldrene kun har handlet rosa eller blått.. Og vips.. Der kom det motsatte :P

Jeg har ikke lyst å vite det men det har samboeren :) så derfor blir det nok å vite det :)

Såklart skal vi vite det! Jeg er altfor nysgjerrig til å la være :P Sist synes jeg at jeg fikk et helt nytt og enda nærere bånd til bebisen i magen etter at jeg fikk vite at det var en jente inni der.. Blir enda mer virkelig da synes jeg. Også blir det lettere å tenke navn ;)

Vi skal vite :D noe annet hadde jeg ikke klart :p
Å så er det siste babyen å jeg vil ha litt jente eller gutte ting :D :D
Så håper virkelig babyen vill vise seg frem :)

Jeg ønsker å vite det :) Ang. farger på klær liker jeg uansett å ha litt mer nøytrale farger, enn rosa og blått, så skulle det være bom burde det jeg har kjøpt inn fungere uansett :)

Jeg ønsker å vite! Er veldig nysgjerrig av meg, hadde aldri holdt ut til fødsel. Selv om det virker veldig spennende :)

Vi ønsker ikke å vite kjønn.

Vi har en jente fra før. Bakgrunnen til at vi ikke ønsker å vite er fordi vi kun ønsker oss ett friskt barn. Kom på ul i uke 19 i 2013 og lille jenten var for syk til å kunne overleve utenfor livmoren. Derfor fokuserer vi kun på at barnet er friskt <3

Vi skal vite det hvis h*n er villig til å vise oss det :D vi fikk vite kjønn allerede i uke 12 forrige gang, så har bestilt meg ul denne gangen også i uke 12;) håper han kan se det denne gangen også! :)

Ønsker å vite det, av nysgjerrighet og praktiske grunner. Synes det er greit å vite hvilken farge jeg skal be svigermor strikke sparkebukse i :)

Back
Topp