Vite hvilket kjønn

Toffifee

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2020
Februarbarna 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Vil dere vite hvilket kjønn babyen har? Her har jeg tenkt tanken om hvor spennende det ville vært å ikke vite, men jeg tror ikke jeg hadde klart å vente :laughing002
 
Vi vil vite, men det er det samme om hvorvidt er jente eller gutt, så lenge barnet er frisk. Årsaken til at vi vil vite er på grunn av forberedelser, innkjøp osv, samtidig er vi for nysgjerrige til å vente. Er vårt første barn :)
 
Vi vil vite det :)Klarer ikke å vente så lenge som 9 mnd!
 
Vil vite så fort som mulig ❤️ Men bare på grunn av nysgjerrighet - har ikke et spesielt ønske, liksom.
 
Beundrer alle som klarer å vente! Kommer ikke til å klare det selv :laughing005 Spiller ingen rolle for oss hva det blir, men han har nok ett indre ønske om en gutt ;)
 
Vi ønsker og vite det, er alt for nysgjerrig til og klare og gå og vente :rolleyes: også syntes eg det er så lite nøytralt utvalg, altså slik som kan brukes til begge kjønn.. finner mye grått og hvitt og brunt som kunne brukes til begge, men da er det alltid enten blonder eller blomster eller lignende på:(
 
Vi visste ikke sist og jeg har ikke noe lyst til å vite det denne gangen heller. Mannen er nysgjerrig og vil vite denne gangen. Synes ikke det var så vanskelig å finne nøytrale klær heller, og nå har vi en del fra sist. Om ikke alt er kjøpt før babyen kommer har heldigvis butikkene åpent etter kommer også. :)
 
  • Liker
Reactions: J30
Jeg er glad jeg ikke visste sist med tanke på farger også. Vi deler ikke i jente- og guttefarger, frøkna har klær og sko i alle regnbuens farger, med katter og dinosaurer og whatnot. når man vet kjønn er det en tendens til at man får enten blått eller rosa, nettopp fordi butikkene legger opp til stort sett rosa, blått eller hvitt som det nøytrale. Har begynt å sy siden sist, har tenkt å sy litt av det vi trenger i akkurat de fargene vi vil ha. :joyful:

Men det mest spennende med å ikke vite er fødselen, gir litt ekstra giv til å endelig finne ut :hilarious:
 
Jeg skal vite :hilarious: er alt for nysgjerrig til å ikke vite haha:hilarious: fått vite med de andre to også :)
 
Vi vil vite det denne gangen også, vi syns begge at det er lettere å knytte seg til babyen i magen når vi vet kjønnet :)
 
Vi vil vite kjønnet :) Nysgjerrigheten er for stor, og jeg tror blir er enklere å knytte seg barnet. Det hele føles nok mer virkelig når vi vet om det skjuler seg en gutt eller jente der inne ❤
 
Jeg er altfor nysgjerrig til å vente:hilarious: Så jeg vil absolutt vite:)
 
Vi vil vite:happy: Vår første sammen, jeg har en gutt fra før ❤️
 
Back
Topp